امروز امنیت و اقتدار ایران مرهون مجاهدات و شهادت شهدا است. / جوانان معتقد به انقلاب ، سازندگان محور مقاومت هستند – خبر مرکزی – تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اراک، حجت الاسلام ماشاalالله عبدی امشب در مراسم تحویل وسایل شخصی شهید ، با دفاع از حریم سردار “سعید مجیدی” به خانواده خود ، با اشاره به شهادت شهید مجیدی گفت: سردار “سعید مجیدی” با شهادت شریفش در احیای دین و پاسداری از ارزشهای اسلامی او گامی به جلو برداشت و وظیفه خود را در سخت ترین شرایط ممکن انجام داد.

وی افزود: شهادت فرمانده مقتول سعید مجیدی ، یکی از مدارس عاشورا و امام حسین (ع) برای پاسداری از ارزشهای اسلامی ، سند رشادت و رهبری فرزندان روح الله (ع) در عرصه های مقاومت و سربلندی است. .

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: جوانان مومن و انقلابی هوشیاری و بیداری خود را در برابر توطئه های دشمنان علیه اسلام ناب نشان دادند و در جبهه مقاومت نقش آفرینی کردند و امنیت و امنیت را به نمایش گذاشتند. اقتدار امت اسلامی. “آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدا ولایتمدار واقعی بودند ، زیرا در سخت ترین شرایط اطاعت محض از ولایت داشتند و امروز نهضت در راه استان در مسیر شهدا حرکت می کند ، شهدای مدافع حرم با نقش خود در علاوه بر حفاظت از حرم اهل بیت (ع) آنها از توطئه ها و آشوب های دشمنان نجات یافتند و امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون تلاش و شهادت این عزیزان است.

عبدی گفت: شهدای مدافع حرم علاوه بر زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب اسلامی ، باعث ماندگاری راه امام خمینی (ره) و برافراشتن پرچم اسلام ناب مسلمان و عزت و سربلندی مسلمانان شدند.

بیشتر بخوانید  اجرای نما، معابرشهری و میادین در کیش ضابطه مند می شود

وی افزود: شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی از جوانان بسیجی و قرآنی شناخته شده اراکی است که در زندگی خود با برکت ، اخلاق قرآنی و پاسداری از ارزشهای اسلامی در زندگی و روحیه او ، و امروز بهترین نمونه از جوانی است.

انتهای پیام / 711 / ز

دیدگاهتان را بنویسید