مراکز واکسیناسیون کرونا زنجان نباید با قطعی برق مواجه شوند



ایسنا / زنجان استاندار زنجان گفت: مراکز واکسیناسیون کوید -19 در استان زنجان به هیچ وجه با قطعی برق مواجه نشوند و موضوع تهیه ژنراتور برای این مراکز باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

Fatula Hagi امشب (6 ژوئیه) در ستاد پیشگیری و کنترل تاجگذاری استان ، که در سالن پیامبر اعظم استان زنجان برگزار شد ، با اشاره به فاکتور سن در قله چهارم بیماری عروق کرونر قلب و ناقلین جوانان ، گفت: این فاکتور در قله پنجم تاج با شیوع دلتا تاج ، ویروس جوانان را آلوده می کند ، بنابراین طبق برنامه های بهداشتی ، تمام بخش های جامعه باید از خود مراقبت کنند.

وی با تأکید بر لزوم نظارت جدی بر مسئولان در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی در زمینه خدمت رسانی و اجرای وظایف میدانی ، افزود: علی رغم تلاش زیاد در زمینه PCR در استان زنجان ، هنوز نتوانسته ایم آن را بهبود بخشیم. “

این مسئول با اشاره به وضعیت نامناسب رعایت پروتکل های بهداشتی در استان زنجان تصریح کرد: با رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی نباید فشار بیشتری به شبکه بهداشت و درمان استان وارد کنیم و همه شهروندان زنجانی از جمله شهروندان و مسئولان ، باید از پروتکل های بهداشتی بیش از 90 درصد تجربه استفاده کنند.

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه باید با رعایت پروتکل های بهداشتی از شیوع قله پنجم تاج جلوگیری کنیم تا قبل از درگیری واکسیناسیون گروه های هدف کامل شود ، گفت: باید اقدامات لازم برای پروتکل های بهداشتی در پارک ها و مشکلات موجود انجام شود از نظر حمل و نقل در شهر کاوش و حل و فصل کنید.

بیشتر بخوانید  حال وزیر ورزش وخیم شد

حقیقی با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی در استان زنجان ، اظهار داشت: خادمان و دریافت کنندگان خدمات باید از ماسک استفاده کنند و افرادی که از ماسک استفاده نکرده اند نباید سرویس دهی شوند و محل باید ضد عفونی شود در غیر این صورت متخلفان به طور جدی برخورد می شود ، زیرا ما نباید اجازه دهیم مردم سلامتی مردم را به خطر بیندازند.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات استان زنجان باید به 100 درصد برسد و مسئولیت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به عهده خود مدیر است ، افزود: اداراتی که انطباق آنها با پروتکل های بهداشتی کمتر از 90 درصد است نشان دهنده بی کفایتی است مدیر بنابراین ، در پایان این هفته ، نام بخشهایی که در این گروه نیستند ، باید در اختیار مدیر قرار گیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه بحث در مورد تولید کننده مراکز واکسیناسیون Covid 19 و سایر مشکلات موجود از جمله تجهیزات خنک کننده باید به طور جدی ادامه یابد ، افزود: لیست مراکز واکسیناسیون باید مانند این مراکز در اختیار شرکت برق قرار گیرد. بیایید

استاندار زنجان با اشاره به ایجاد و تجهیز مرکز واکسیناسیون تاج توسط ارتش زنجان خاطرنشان کرد: ارتش باید از سربازان خود برای خدمت در مراکز جمع آوری واکسیناسیون استفاده کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید