در تجمع بیش از 15 نفر در تهران ، بیمارستانها نباید دچار وقفه و شدت شوند



فرماندار تهران با تأکید بر اینکه نباید برق بیمارستان قطع شود ، افزود: هرگونه تجمع بیش از 15 نفر در استان تهران غیرقانونی است و ما آن را جدی خواهیم گرفت.

به گزارش ایسنا ، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: روزانه 8000 مگاوات برق در استان تهران مصرف می شود که 1000 مگاوات آن به مراکز بزرگی مانند بیمارستانها متصل است که نباید قطع شود. فردا جلسه ای در این زمینه با مسئولان برگزار می شود و علاوه بر بررسی چالش های موجود ، راهکارهایی برای عبور از این بحران ارائه می شود. اقدامات لازم برای جلوگیری از قطعی برق در بیمارستان ها ، مراکز اورژانس و خانه های شهروندان انجام خواهد شد.

وی افزود: میزان مشارکت شهروندان تهرانی در انتخابات نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی 3 درصد افزایش یافته است که این نشان از نقش ویژه فرهنگ عمومی استان دارد. مردم استان تهران همیشه در مناطق مختلف مسئولان دارند و تلاش ما باید معطوف به حل مشکلات آنها باشد.

وی ادامه داد: در جلسه شورای فرهنگ عمومی باید مشکلات و مشکلات روز کشور در نظر گرفته شود و راهکارهای عملیاتی و اجرایی برای حل مشکلات ارائه شود.

استاندار تهران در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به شیوع پنجم ویروس کرونا و برخورد با نهادهای متخلف در خصوص اجرای قانون 70٪ مخابرات ، گفت: ما این کار را انجام داده ایم. “ما این کار را می کنیم. همه دستگاه های اجرایی و اصناف موظف به اجرای مصوبه ستاد ملی در وضعیت صلیب سرخ در استان تهران هستند.

بیشتر بخوانید  از خرید این دسته از طلاها خودداری کنید

بندپی تأکید کرد: هر دستگاه اجرایی که 70 درصد مقررات ارتباطات از راه دور کارمندان را رعایت نکند ، این قانون را نقض کرده است. بدون شک سلامت افراد و کارمندان در اولویت است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید