2500 متر مربع زمین دولتی در Qijj Jiijian حذف شد – اخبار گلف – اخبار تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب قشم، به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشممصطفی مازندرانی گفت: این مقدار زمین در قالب یک قطعه زمین به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال خارج از محدوده طرح جامع مناطق روستایی توسط اشغالگران آزاد شد.

وی با اعلام اینکه در این آزادسازی مشکلی برای نیروهای این یگان و سایر رفقا وجود ندارد ، افزود: این اقدام با حمایت دادگستری شهرستان در کشم و همکاری افسران پلیس اقتصادی از این فرماندهی انتظامی شهرستان انجام شد.

به گفته رئیس واحد ملی ، دولتی و اجرایی حفاظت از اراضی سازمان منطقه آزاد قشم ، عملیات پایان دادن به اشغال ، تخریب سد و سد خاکی و برگرداندن آن به حالت قبلی توسط کارمندان این واحد

وی با تأکید بر ادامه آزادسازی هرگونه زمین دولتی و ملی مصادره شده توسط افراد و گروه ها در جزیره کش ، ادامه داد: طبق قوانین و مقررات مربوط به مبارزه با زمین خواری ، سازمان منطقه آزاد کشم از طرف اشغالگران اطمینان نخواهد یافت. “او طبق قانون با آنها برخورد خواهد کرد.

مازندرانی دادستان ایالتی و انقلابی کشم ، فرمانده پلیس و زیردستانش ، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی ، معتمدین و بزرگان و همه کسانی است که در ارائه مجرمان با سازمان منطقه آزاد کشم همکاری می کنند.

انتهای پیام / 7558 / ز

بیشتر بخوانید  ایستگاه پخش فرآورده‌های نفتی آرامکو عربستان دچار نقص فنی شد

دیدگاهتان را بنویسید