سازمان های مهدوی برای ورود به بحث رشد جمعیت



ایسنا / یزد نماینده ولی فقیه در استان و نماز جمعه یزد موضوع کاهش جمعیت و پیر شدن در ایران را کودتایی خزنده خواند و گفت: لازم است سازمان های مهدوی در این موضوع دخیل شوند.

آیت الله محمدرضا ناصری در جلسه شورای مهدویت استان یزد با تأکید بر اینکه تشکل های مهدوی باید روی شعار سال کار کنند ، گفت: دستیاران حضرت مهدی (عج) باید به تعداد و با اعتقاد به عقیده تقویت شوند.

وی با اشاره به اینکه کاهش جمعیت یک کودتای خزنده است ، گفت: اگر روند رشد جمعیت به همین ترتیب ادامه یابد ، جمعیت کشورمان طی 20 سال آینده پیر می شود و این یک مشکل جدی است و منجر به کاهش شیعه می شود. جمعیت. “

ناصری رشد جمعیت و تولید نیروی کار را مورد توجه قرار داد و افزود: ما در همه زمینه ها از جمله مذهبی ، صنعتی و فرهنگی به نیروی کار جوان احتیاج داریم و همه سازمان های ذی نفوذ از جمله مهدوی باید به این معضل وارد شوند و برای آن فرهنگ سازی کنند . “متاسفم.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: اگر می خواهیم مهدی یاور را داشته باشیم ابتدا باید مهدی باور را تربیت کنیم و این مسئله نیازمند مشارکت جدی در بحث تربیت معلم است.

به گزارش ایسنا و به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان ، راه اندازی مناطق تخصصی مهدویت در حوزه علمیه یزد ، توضیح فعالیت های تشکل های مهدوی در استان ، حضور گسترده در فضای مجازی به توصیه نماز جمعه یزد ، ایجاد گروههای مجازی از سازمانهای مهدوی ، نیاز به توجه جدیت آموزش در بحث مهدویت یکی از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

بیشتر بخوانید  قمار بزرگ غربی برای رقابت با چین

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید