دعوتنامه اولین نمایشگاه نقاشی قرآن در پادشاهی منتشر شده است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، سازمان قرآنی جامعه دانشگاهی کشور ، وابسته به جهاد دانشگاهی ، به منظور استفاده از زبان هنر برای دستیابی به اهداف خود ، تقویت روابط و تعاملات هنری ، رسانه ای و تبلیغاتی بین دانشگاهیان و نخبگان در سطح ملی و بین المللی با تمرکز بر قرآن کریم ، نمایشگاه های ملی و توسط پادشاهی بین المللی برگزار می شود.
حمایت از هنرمندان جوان و با استعداد و ارائه آثار هنرمندان در زمینه نقاشی قرآن در سطح ملی و بین المللی از جمله رویکردهایی است که در اجرای این قسمت از نمایشگاه در نظر گرفته شده است. آخرین مهلت ارسال 14 ژوئیه است ۱۴۰۰ است.

گفتنی است زمان برگزاری نمایشگاه 20 ژوئیه 1400 (همزمان با عید سعید قربان) خواهد بود.

بخشهای نمایشگاه:

نقاشی ، گل و مرغ ، تذهیب ، توضیح، طراحی سیاه قلم و نقاشی پرتره پردازنده

شرایط شرکت در نمایشگاه:

نمایشگاه ملی عملاً در وب سایت (سازمان دانشگاهی قرآنی کشور) www.isqa.ir برگزار می شود.

از میان آثار ارسالی ، آثاری که به گفته کمیته گزینش ، حق شرکت در نمایشگاه بین المللی را دارند ، به این بخش که در عمل با همکاری سازمان های بین المللی برگزار می شود ، راه پیدا می کنند. ثبت نام فقط از طریق وب سایت reg.isqa.ir انجام خواهد شد.

اطلاعات مربوط به فرم ثبت نام و عناوین آثار در تهیه مطالب انتشاراتی و نمایشگاهی استفاده خواهد شد ، بنابراین شرکت کننده مسئولیت صحت اطلاعات ارسالی را به عهده دارد. اندازه تصویر ارسالی باید کمتر از 2 مگابایت باشد.

بیشتر بخوانید  دانلود نوحه دردیمیز وار بیرینه لیک بو دردی دمروخ ریمیکس

دبیرخانه نمایشگاه حق استفاده از آثار ارسالی را برای فعالیت های نمایشگاهی ، تبلیغاتی و انتشاراتی خود دارد. در صورت ارسال ظرفیت بیش از حد به نمایشگاه ، آثار به صورت انتخابی انتخاب می شوند.

آثاری که با موضوع نمایشگاه مطابقت ندارند حذف می شوند. آثاری که از نظر فنی تأیید نشده باشند حذف خواهند شد.

تصاویر ارسالی با کیفیت پایین ارزیابی نمی شوند. آثار حجمی و بوکس پذیرفته نیست. دبیرخانه پس از پایان مهلت مقرر از دریافت آثار ارسالی معاف است.

ارسال آثار توسط شرکت کننده برای حضور در نمایشگاه اعلام مالکیت معنوی اثر است ، اگر در هر مرحله خلاف آن ثابت شود ، عواقب قانونی و کیفری به عهده شرکت کننده است.

هر شرکت کننده می تواند حداکثر 5 اثر برای شرکت در نمایشگاه ارسال کند. کلیه شرکت کنندگان در نمایشگاه ملی گواهی شرکت در نمایشگاه را از سازمان دانشگاهی قرآن کشور مرتبط با جهاد دانشگاهی دریافت می کنند.

کلیه شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی از سازمانهای بین المللی گواهی شرکت در نمایشگاه دریافت می کنند. هنرمند موظف است قیمت کار خود را در فرم اطلاعات وارد کند. ارسال اثر و شرکت در نمایشگاه پذیرش قوانین نمایشگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید