دولت فقط نیمی از برنامه ششم گرما را اجرا کرده است / کد ارز علت 10٪ قطعی برق است


سید مرتضی حسینی ، منتخب مردم میانه در مجلس یازدهمو وی به خبرگزاری فارس گفت: قطع مکرر برق و قطع گسترده برق زندگی مردم و مشاغل و بخش تولید را به طور جدی مختل می کند.

وی افزود: مردم مجبور نیستند هزینه کارهای برنامه ریزی نشده و ناتمام دولت را بپردازند. منطق کسوف های متعدد در مورد مزارع رمزنگاری ارز قانع کننده نیست.

* وزارت نیرو باید پاسخ قانع کننده ای به مردم بدهد

افراد متوسط ​​انتخاب شده در مجلس زیرخط دار: وزارت نیرو باید توضیح دهد که چند درصد کسوف ، مزارع آشکار و پنهان بیت کوین است.

حسینی ادامه داد: طبق برخی برآوردها ، ح.بیا دیگه 10٪ مشکلات ناشی از ارزهای رمزپایه است ، اما بدیهی است نمادهای آن این بهانه ای برای توجیه گرفتگی های اخیر است و پوششی است برای بی تدبیری و ضعف حاکمیت مقامات مربوطه.

وی گفت: در هر صورت ، اگر به گفته مسئولان ، مشکل وجود دارد نمادهای آن دلیل اصلی وقفه ها دولت است که باید این موضوع را پیگیری و کنترل کند.

براساس برنامه ششم توسعه ، دولت موظف است 25000 مگاوات نیروگاه حرارتی و 5000 مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر نصب کند ، در حالی که کمتر از نیمی از وظایف برنامه ششم توسعه و کل ظرفیت تولید برق تجدیدپذیر کشور بیش از 900 مگاوات است.

حسینی با بیان اینکه مردم از اینکه برنامه خورشید گرفتگی با برنامه های احتمالی وقفه مطابقت ندارد ناراحت هستند ، افزود: در شرایطی که جداول خروج از دانشگاه دیروز در بسیاری از مناطق کشور قطعی برق 2 ساعته را نشان می دهد. “

بیشتر بخوانید  ادعای وزیر کشور استرالیا علیه ایران

وی در پایان تأکید کرد: این نمی تواند پذیرفته شده است که از نظر ظرفیت صنعت برق نصب شده ، ما در غرب آسیا و در جهان 14 در رتبه 14 قرار داریم ، اما در عمل شاهد همه این مشکلات در تأمین برق هستیم.

آخر پیام /


دیدگاهتان را بنویسید