تخصیص اعتبار برای تغییر در زیرساخت دوچرخه سواری کرمانشاه



ایسنا / کرمانشاه رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه از اختصاص 400 میلیون حجم وام برای آغاز عملیات اجرایی تعدادی از پروژه های دوچرخه سواری کرمانشاه خبر داد.

ایوب محمودی در گفت وگو با ایسنا ، با اشاره به جلسه اخیر استاندار کرمانشاه با رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: در این جلسه استاندار با پرداخت 400 میلیون تومان برای کمک به شورای دوچرخه سواری استان موافقت کرد.

وی افزود: طبق توافق صورت گرفته کمک های مالی استاندار کرمانشاه ظرف یک ماه آینده به حساب هیئت مدیره واریز می شود تا در تعدادی از برنامه هایی که برای اجرا در دستور کار است هزینه شود.

رئیس هیئت مدیره کرمانشاه افزود: همچنین با حمایت رئیس فدراسیون بودجه قابل توجهی برای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و بهبود زیرساخت های این منطقه در استان اختصاص داده شده است.

وی تأکید کرد: توزیع این بودجه برای شورای استان با پیگیری هایی که داشته ایم ، در حالی که در هشت سال گذشته بودجه کل این شورا تنها چهار میلیون تن است.

محمودی در مورد هزینه این بودجه ادامه داد: “طبق پیگیری هایی که ما قبلاً انجام داده ایم ، زمینی در دهکده المپیک برای احداث یک پیست کوهستانی و زمینی در مجموعه ورزشی 15 Horde برای ساخت بزرگراه در اختیار هیئت قرار خواهد گرفت. ما هر دو پروژه را اجرا خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: بازسازی و ترمیم مسیر دوچرخه سواری فرسوده و تخریب شده کرمانشاه به سراب نیلوفر به طول 17 کیلومتر که حدود 15 سال پیش افتتاح شده نیز در دستور کار است.

بیشتر بخوانید  معمای چوب کبریت چالش‌انگیز | ده ثانیه وقت، جابجا کردن 4 چوب کبریت، ساخت 3 مربع! فقط بگو می‌تونی یا نه؟

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه اعلام کرد: در حال حاضر دوچرخه سواران کوهستانی در کرمانشاه برای آموزش به پیست سراب قنبر می روند که باید استاندارد شود تا بتوانیم بازسازی آن را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه برنامه حمایت از قهرمانان دوچرخه سواری کرمانشاه نیز با کمک استانداری و فدراسیون بررسی شد ، افزود: در حال حاضر سه ملی پوش و دو قهرمان ملی داریم که برای ادامه تمرین بدون نگرانی مالی نیاز به آموزش دارند. “بیایید کمک کنیم.

محمودی با تشکر از رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: وی تعامل بسیار خوبی با هیئت های استانی دارد و هر زمان که مشکلی داشته باشیم شخصاً از او مراقبت می کند و این باعث تسریع در حل مشکلات می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای مدت کوتاهی با روی کار آمدن رئیس فدراسیون جدید ، شاهد ظهور پویایی خاصی در زمینه دوچرخه سواری در کشور به ویژه استانها بودیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید