در 45 روز گذشته 26 نفر در دریای خزر غرق شدند


علی عباسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: از اوایل خرداد تا 4 تیر امسال 26 نفر بر اثر غرق شدن در مازندران جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه 24 نفر از این افراد مرد و بقیه زن هستند ، افزود: همه ساله با فرا رسیدن فصل تابستان ، بسیاری از هموطنان برای گردشگری و تفریح ​​در دامنه کوه و ساحل به مازندران سفر می کنند که برخی از آنها بر نمی گردم “

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: بر اساس این گزارش محمود آباد با هفت نفر ، بابلسر و چالوس با هر کدام چهار نفر ، جویبار با سه نفر ، نوشهر و تنکابن هر کدام با دو نفر و شهرهای نور ، رامسر ، عباس آباد و فریدونکر هر یک با یک پا. آنها به ترتیب بیشترین و کمترین غرق شدن را دارند.

این مقام مسئول اظهار داشت: براساس گزارش مراکز پزشکی قانونی استان ، گروه سنی 21 تا 30 سال با هشت نفر بالاترین و 60 سالگی با یک نفر کمترین مرگ و میر است.

عباسی در پایان گفت: با توجه به اینکه اکثر غرق شدگان جوان ، خارجی و مسافر هستند ، به نظر می رسد اطلاع رسانی و پرورش اطلاعات مربوط به استفاده صحیح و ایمن از دریا نیاز به عزم ملی در سراسر کشور دارد و تلاش تنها مسئولان استانی این است که راه حل نیست “

انتهای پیام / 86034 / ج


بیشتر بخوانید  پخش زنده جوشن کبیر امشب ۲۲ فروردین ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید