توزیع مجدد واکسن تاج در روز سه شنبه



ایسنا / خوزستان اهواز جندی شاپور ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، از توزیع مجدد واکسن تاج در روز سه شنبه خبر داد.

دکتر فرهاد ابوالنجادیان با اشاره به وضعیت ثابت بیماری در خوزستان گفت: هم اکنون روزانه 80 تا 90 بیمار کرونر مثبت در بیمارستان های خوزستان بستری می شوند.

به گزارش ایسنا ، وی افزود: در حال حاضر دو شهر خوزستان قرمز رنگ ، 14 شهر زرد و سایر شهرها نارنجی هستند.

اهواز یندی شاپور ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، گفت: علی رغم اینکه وضعیت در استان های اطراف قرمز است ، اما با اقدامات انجام شده ، وضعیت خوزستان ثابت است.

ابوالنجادیان گفت: آزمایشگاه های کرونا در مرزهای شلمچه و چذابه فعال هستند و همکاران ما آزمایش PCR را از همه افراد انجام می دهند و در صورت مثبت بودن آزمایش اجازه ورود افراد به کشور را ندارند.

وی افزود: کلیه کشتی ها و شناورهای باری در پنج بندر خوزستان و 40 مایل دریایی رصد می شوند ، کلیه خدمه و پرسنل این کشتی ها و شناورها آزمایش می شوند و در صورت مثبت بودن آزمایش یک نفر ، قرنطینه شده و ایزوله می شود.

اهواز جندی شاپور ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، با بیان اینکه این واکسن روز سه شنبه مجدداً استفاده می شود ، گفت: دو محموله واکسن وارد خوزستان شد و حدود 80 هزار واکسن برای تزریق دوز دوم به گروه های هدف تزریق شد.

وی که در تلویزیون صحبت می کرد ، افزود: در حال حاضر فقط تعداد کمی از افراد در گروه های هدف که دوز اول را دریافت کرده اند ، هنوز دوز دوم واکسن را دریافت نکرده اند و در اسرع وقت به واکسیناسیون اختصاص می یابد.

بیشتر بخوانید  سالم‌ترین میوه‌ها برای مدیریت قند خون

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید