مشکل قطعی برق در پروازها و فرودگاه ها چیست؟



سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: قطع برق برای پروازهای مسافری مشکلی ایجاد نمی کند ، اما گاهی اوقات فرودگاه ها در برخی از مناطق در ارائه خدمات مسافر با مشکل روبرو می شوند.

به گزارش ایسنا ، در چند روز گذشته قطع پراکنده برق در چندین مرحله مشکلات زیادی را برای مردم و بخشهای مختلف ایجاد کرده است و گاهی مردم نگران شده اند و از آنها می پرسند که آیا این مشکل باعث اختلال و خطر پروازها می شود؟ یا نه؟

محمد حسن زیباش ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در مصاحبه با ایسنا اظهار داشت: از آنجا که از برق اضطراری برای تأمین خدمات اولیه مورد نیاز پروازها استفاده می شود و فرودگاه ها معمولاً به این تجهیزات مجهز هستند ، مشکل قطعی برق وجود دارد. روزها “پروازهای اصلی ایجاد نشده اند.

وی افزود: البته قطع برق در برخی از فرودگاه ها چه در ماه های اخیر و چه در روزهای اخیر مشکلاتی را ایجاد کرده و در ارائه برخی خدمات فرودگاه به مردم با مشکل روبرو شده اند. به عنوان مثال ، فرودگاه مهرآباد به دلیل قطع برق برخی از علائم پرواز با مشکلاتی روبرو شد و سوخت.

با توجه به این توضیحات ، به نظر می رسد مشکل خاصی برای ایمنی پروازهای مسافری وجود ندارد و جای نگرانی نیست ، اما قطعاً نمی توان گفت که قطع برق در کشور مشکلی در این زمینه ایجاد نکرده است.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  رازهای پنهان در پوست نارنگی که تا امروز نمی‌دانستید

دیدگاهتان را بنویسید