مربی ذوب آهن: رئیس فدراسیون فوتبال باید در داوری نقش داشته باشد



به گزارش ایرنا ، مجید حفاراتکار دوشنبه شب پس از جلسه با سایپا تهران در نشست خبری افزود: در نشست خبری فوتبال ، مربیان باید درباره مسائل فنی صحبت کنند اما متأسفانه با اتفاقاتی که در هفته های اخیر برای تیم ما افتاده است ، ما باید در مورد مسائل غیر فوتبالی صحبت کنیم. “

وی طی هفته های گذشته به شدت از داوران علیه ذوب آهن انتقاد کرد و گفت: “کارشناسان باید در این باره اظهار نظر کنند. شهاب گردان دروازه بان از تجربه تیم ما در این زمینه ناراحت است و حتی گریه می کند که پای او به بازیکن حریف لمس نمی کند.”

وی افزود: داور بازی که چند قدم با بازیکن فاصله دارد ، این صحنه را نمی بیند و داور چهارم بیش از حد متوجه فاصله می شود و بازیکن خوب ما را اخراج می کند که این مسئله برای تیم ما مشکل ساز شده است. “

وی توضیح داد: چرا باید با سرنوشت تیم ها بازی کرد ، اگر آنها به دنبال حضور در لیگ برتر اصفهان هستند ، می گویند ذوب آهن تیم قدیمی است ، وقتی زایاندرود را خشک کردی لذت این فوتبال را از اصفهان نگرفتی .

مربی ذوب آهن گفت: تمام عوامل مسابقه از داور چهارم تا میانه در یک بازی مهم و موثر است و در این شرایط سخت با سرنوشت تیم ها بازی نمی کند.

وی از کارکنان فدراسیون فوتبال خواست درگیر مسائل داوری شوند و با اشتباهات داوری مقابله کنند.

حفت کار گفت: “در این بازی کیفیت هر دو تیم مشخص بود و مشخص بود تیم ذوب آهن چگونه است. تیم ما در حالی که 10 نفر بود موقعیت های زیادی داشت.”

بیشتر بخوانید  همبرگر اقتصادی با گوشت سنگدان! | طرز تهیه همبرگر خانگی با سنگدان +ویدئو

مربی ذوب آهن گفت: روی شلیکی که به دلیل خلاقیت بازیکن حریف و بدون هیچ برنامه خاصی شلیک شد ، فرصتی را برای پایان دادن به اتفاقات فوتبال رقم زدیم.

وی گفت: “همانطور که با 10 بازیکن بازی کردیم ، مطمئن بودیم که ضرر نمی کنیم زیرا بازیکنان ذوب آهن غیرت دارند و می دانند در چه باشگاهی کار می کنند.”

وی با بیان اینکه بازیکنان ذوب آهن تا آخرین لحظه برای موفقیت تیم خود تلاش کردند ، افزود: مطمئن باشید اگر ریشه و سن داشته باشید به راحتی ضربه نخواهید خورد ، مطمئن باشید در لیگ برتر می مانیم.

وی گفت: اگرچه خیلی ها برای مصدومیت تیم ذوب آهن پشت کردند اما تا هفته گذشته یک ضربه پنالتی به ضرر تیم ما اعلام شد و همه کارشناسان گفتند که اینطور نیست.

وی ادامه داد: این نظر برای ما چه فایده ای دارد؟ خیلی ها از تیم ذوب آهن راضی هستند و این تیم طرفداران زیادی دارد. ضربه زدن به این تیم کار آسانی نیست و دلیلی ندارد که اتفاقی برای این اتفاق بیفتد تیم هر هفته در زمین بازی “.

اگرچه روزنامه نگاران و رسانه ها بیش از 15 دقیقه منتظر حضور کادر فنی سایپا در نشست خبری بودند ، اما آنها در این نشست شرکت نکردند.

دیدار تیم های فوتبال سایپا تهران و ذوب آهن اصفهان با نتیجه یک بر صفر به سود میهمان ادامه یافت اما تیم میزان در نیمه دوم موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

با این نتیجه تیم ذوب آهن 23 امتیاز در مکان چهاردهم قرار گرفت و تیم سایپا با همین امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید  جام جهانی قطر یک فرصت ویژه برای ایران است

دیدگاهتان را بنویسید