جانسون از لغو محدودیت های تاجگذاری در انگلیس خبر داد – اخبار اروپا – اخبار بین المللی تسنیم


به گزارش گروه بین الملل آژانس تسنیم طبق هفته نامه Der Spiegel ، اخیراً به دلیل شیوع گسترده ویروس دلتا ، تعداد موارد جدید بیماری عروق کرونر قلب در انگلیس افزایش یافته است.

با این حال ، نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون پایان تاج گذاری در کشورش را اعلام کرد.

به گفته جانسون ، انتظار می رود اقدامات گسترده کرونر در این کشور در 19 ژوئیه لغو شود. به گفته وی ، تصمیم نهایی در تاریخ 12 ژوئیه (21 ژوئیه) گرفته خواهد شد.

به گفته جانسون ، از 19 ژوئیه دیگر نیازی به ماسک نخواهد بود و دولت همچنان آن را توصیه می کند. البته شرکت های حمل و نقل همچنان می توانند بر لزوم این امر تأکید کنند.

نخست وزیر همچنین گفت که از این پس هیچ گونه محدودیتی در جلسات خصوصی و رویدادهای ورزشی وجود نخواهد داشت ، مغازه ها ، بارها و باشگاه ها دوباره بازگشایی می شوند. تعهد به کار از راه دور در کشور نیز برداشته خواهد شد.

نخست وزیر انگلیس همچنین تأکید کرد: “این همه گیری به هیچ وجه تمام نشده است.” تعداد موارد جدید دائماً در حال افزایش است.

وی تأکید کرد که انتظار دارد تعداد بیماران در روز به زودی به 50،000 نفر برسد.به گفته جانسون ، البته ، کمپین واکسیناسیون تاج ارتباط بین عفونت های جدید و مرگ را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

وی گفت: “ما باید صادق باشیم.” اگر نتوانیم در هفته های آینده جامعه را باز کنیم ، چه زمانی می توانیم این کار را انجام دهیم و به زندگی عادی برگردیم؟

بیشتر بخوانید  استوری قبولی کنکور ۱۴۰۱ | تبریک قبولی کنکور خواهرزاده – ایران چطور

این تصمیم جانسون انتقادات گسترده ای را درباره شیوع ویروس دلتا به دنبال داشت. دانشمندان ، اتحادیه ها و مخالفان خواستار ممنوعیت استفاده از ماسک به عنوان ساده ترین ابزار برای مبارزه با ویروس هستند.

شهردار لندن ، سده خان نیز با بررسی این تأثیر ، این طرح را در حمل و نقل عمومی بررسی کرد و خواستار حفظ ماسک شد.

شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت Ryanair Ireland و Easyjet UK نیز اعلام کرده اند که این ماسک هنوز باید در هواپیماهای آنها استفاده شود.

در مطالعه ای که توسط موسسه یوگو انجام شد ، حدود دو سوم شهروندان انگلیس خواستار پیروی از برنامه استفاده از ماسک در وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز خرید شدند.

اخیراً انتقادات زیادی از طرف تعداد زیادی از تماشاگران در استادیومی که مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا در لندن برگزار می شود ، وجود دارد ، اما دولت انگلیس با تکیه بر فعالیت گسترده واکسیناسیون ، این انتقاد را رد کرد.

تعداد موارد جدید بیماری کرونر قلب در انگلیس به دلیل شیوع ویروس دلتا به طور پیوسته در حال افزایش است.

طبق آمار رسمی ، در 24 ساعت گذشته در انگلیس ، 27334 نفر به کرونا آلوده شده اند و در نتیجه 9 نفر جان خود را از دست داده اند. تاکنون 4930534 نفر در انگلیس به این ویروس آلوده شده اند و 128231 نفر نیز بر اثر آن فوت کرده اند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید