67 ورزشکار ایرانی به المپیک توکیو اعزام می شوند – سمنان نیوز – اخبار استان تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب سمنانجمشید تقی زاده در حاشیه مراسم تحلیف مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کاروان ورزشکاران کشورمان به المپیک توکیو متشکل از 67 ورزشکار است.

وی خاطرنشان کرد: در بازی های المپیک ریو تعداد ورزشکاران کشورمان 64 نفر بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: برای اولین بار شاهد حضور بانوان ورزشکار ایرانی در هر دو رشته وزنه برداری و بدمینتون در المپیک توکیو خواهیم بود.

تقی زاده گفت: سایر گروه ها و ورزش های اعزامی به المپیک توکیو ورزش هایی مانند بسکتبال ، والیبال ، کشتی ، تکواندو و کاراته هستند که امیدواریم همه آنها پیروز و درخشش داشته باشیم.

وی با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که برای حضور ورزشکاران ایرانی در المپیک توکیو انجام شده است ، گفت: اقدامات انجام شده برای مرحله دوم مقدماتی جام جهانی نیز در حال انجام است و در حال انجام است.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: رئیس برنامه و بودجه موظف است بهترین حضور ممکن ورزشکاران و گروه ها را در این مسابقات بسیار مهم تضمین کند.

تقی زاده گفت: پس از 50 سال ، لایحه ای با عنوان “اهداف توصیف وظایف ورزش تحول گرا” در مجلس تصویب شد و موفقیت بزرگی در زمینه ورزش کشور است. “

وی برای اولین بار از تشکیل شورای عالی ورزش کشور با ریاست رئیس جمهور و استانداران استان خبر داد و گفت: سیاست و رویکرد مشترک ورزشی همه دستگاه های اجرایی در این شورا تعریف و تدوین می شود.

بیشتر بخوانید  حکم رفتن به مسجد در زمان پریود و لکه بینی چیست؟

به گزارش تسنیم ، با حکم دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ، سید محمد تقی علوی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان منصوب شد.

پیش از این ، علوی مدیر کل ورزش و جوانان در استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

انتهای پیام / 74007 / ز / م / ف

دیدگاهتان را بنویسید