دبیرکل حزب الله: یکی از اهداف داعش فراموش کردن فلسطین بود



وی افزود: چاره ای نیست جز ایجاد یک رویارویی رسانه ای مانند رویارویی نظامی و رسانه یکی از مهمترین تقابل های مقاومت با دشمن است ، بنابراین مانند یک رویارویی نظامی باید تقابل رسانه ای با دشمن را گسترش دهیم. او گفت.

سید حسن نصرالله گفت: “ما خیلی ساده بیان می کنیم و در مورد مقاومت محور مقاومت در کشورهای عضو و در احزاب و جنبش های آن صحبت می کنیم ، اما برای رسیدن به این هدف ، خون و جان داده شده و فداکاری شده است. “

دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: “فتنه سیاه [داعش] “یکی از اهداف او فراموش کردن فلسطین بود.”

او افزود: “یکی از عوامل ضروری برای از سرگیری گفتمان رسانه ، ثابت قدم بودن محور مقاومت است و یکی از دلایل از سرگیری گفتمان رسانه ای ، پیروزی چشمگیر مقاومت فلسطین در جنگ سیف القدس (جنگ اخیر مقاومت فلسطین در غزه با رژیم صهیونیستی). “

نصرالله افزود: “سلطه آمریکا یکی از خطرناک ترین عواملی است که مردم منطقه ما را تهدید می کند و این سلطه رژیم ها و ارتش های حاکم را به ساختارهای متحرک تبدیل کرده است.”

وی افزود: “هرگونه تجاوز اسرائیل یک تجاوز آمریکایی است و حق مردم فلسطین در سرزمین های خود از دریا تا رودخانه است و حق لبنان بقیه سرزمین های اشغالی است.”

وی افزود: “این حق ملت های ما است كه از ثروت خود در برابر سرقت های انجام شده توسط ایالات متحده استفاده كنند و ملت های منطقه حق دارند بدون دخالت و دیكتاتوری آمریكا سرنوشت خود را تعیین كنند.”

بیشتر بخوانید  نظام و مردم از یکدیگر جدا نیستند/ تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه در بین ملت ایران

سید حسن نصرالله افزود: گفتمان محور مقاومت بر اساس واقعیت ها ، واقعیت های میدانی و عاطفی ملت و دشمن است. “ما نقاط قوت دشمن را می شناسیم و می شناسیم و برای مقابله و تضعیف او تلاش می کنیم.”

وی گفت: “چیزی به عنوان ملت در رژیم اسرائیل وجود ندارد و همه آنها اشغالگر و مهاجر هستند.”

دبیرکل حزب الله افزود: امروز دشمن اعتماد بیشتری به رسانه های مقاومت دارد تا رسانه ها و رهبران آنها. وی افزود: “وقتی مقاومت قول داد كه اسیرانش در زندان بمانند ، برای آزادی اسیران خود درگیری بزرگی با دشمن اسرائیل انجام داد.”

وی گفت: “وقتی امروز درباره آزادی فلسطین و ریشه کن کردن رژیم اشغالگر صهیونیستی صحبت می کنیم ، قطعاً صحبت از رویاها نیست ، بلکه درباره امیدهای واقعی است.”

سیدحسن نصرالله با هشدار نسبت به تسلط آمریکا در منطقه گفت: سلطه آمریکا همه امکانات را در منطقه به نفع دشمن اسرائیلی قرار داده و صهیونیست ها با حمایت آمریکا وجود و استکبار خود را تثبیت کرده اند.

وی گفت: “ما با سلطه و اشغال آمریكا در عراق و تجاوزات آن علیه الحشدال الشعبی و اشغال شرق سوریه روبرو هستیم.”

دبیرکل حزب الله لبنان به جنگ روانی مقاومت در برابر دشمن اشاره کرد و گفت: ما در جنگ روانی خود به توهم و دروغ متوسل نمی شویم و یکی از مهمترین نقاط قوت رسانه مقاومت محور صداقت در پخش است. اخبار و رویدادها “

سید حسن نصرالله گفت: “ما در اهداف خود اغراق نمی کنیم و این یکی از مهمترین پارامترهای مقاومت است”. “مقاومت فلسطین قول داده است از بیت المقدس دفاع کند و به این قول وفا کند.”

بیشتر بخوانید  Blinken: سعد الحریری از کابینه برکنار شد تأسف - اخبار ایالات متحده - اخبار بین المللی تسنیم

وی گفت: “در امکانات مقاومت تحول بزرگی ایجاد شده است و شبکه های اجتماعی توانسته اند در پیروزی مقاومت سهیم باشند.” “با وجود عدم تناسب در مقایسه با آنچه برای سایر رسانه ها فراهم می شود ، مقاومت ، تجربه و نوآوری در رسانه وجود دارد.”

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: “دشمن در تلاش است شبکه های ماهواره ای و سایت های اینترنتی را به دلیل نفوذ این رسانه ها خاموش کند.” “ما باید تجربیات خود را در رسانه ها به اشتراک بگذاریم و از رسانه های اجتماعی استفاده کنیم.”

وی افزود: “بسیاری از کانالهای مقاومت فعال توسط محاصره تهدید می شوند و نفوذ این رسانه ها دشمن را آشفته کرده است.”

سید حسن نصرالله گفت: در حالی که ما برای گفتن حقیقت جنگ می کنیم ، با جنگ فریب ، دروغ ، ریا و فریب نیز روبرو هستیم که جنگ سختی است که باید برنامه ریزی شود.

وی گفت: “امروز رسانه های دشمن برای تحریف چهره مبارزان مقاومت و اتصال آنها با ایران جنگ رسانه ای شدیدی را آغاز كردند و بدترین حالت این است كه جنبش های مقاومت توسط رسانه های متخاصم عرب با مافیاها و باندها هدایت شود.” : “جنایتکاران مقایسه می شوند.”

“امروز ما فراخوانده شده ایم تا گفتمان رسانه ای متناسب با تهدیدها و چالش ها را توسعه دهیم و آنها را به فرصت تبدیل کنیم.”

سید حسن نصرالله گفت: “اگرچه همه به پیروزی مقاومت در فلسطین اعتراف کردند ، اما برخی از رسانه های کشورهای حاشیه خلیج فارس این پیروزی را انکار کردند.”

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: همه سناریوها و برنامه های مختلفی که ارائه می دهیم مستلزم ایجاد افکار عمومی جدید است و شخصی که قصد دارد مردم منطقه را درگیر مشکلات خود کند ، صرف نظر از مسئله فلسطین.

بیشتر بخوانید  فال ابجد | فال ابجد امروز | خبرهای خوشی برات تو راهه! | از این نعمت خدا غافل نشو! + تفسیر دقیق

وی افزود: “محاصره اقتصادی کشورهای مقاومت محور برای منحرف کردن توجه از مسئله فلسطین است.”

وی تأكید كرد: “هنگامی كه اسرائیل متقاعد شود تهدید مقدسین اسلامی و مسیحی به جنگ منطقه ای منجر می شود ، اقدامات خود را دوباره ارزیابی خواهد كرد.”

در حال تکمیل …

311311

دیدگاهتان را بنویسید