جمع بندی اخبار مهم در ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی


جمع بندی اخبار مهم در ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۳

خلاصه اخبار گوناگون امروز ۳۰ شهریور اعم از سیاسی ،اقتصادی ، ورزشی ، اجتماعی را در این مطلب میخوانید .

تخت‌روانچی: اسرائیل بازی خطرناکی را انجام می‌دهد 

معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران در ایکس نوشت: 

 رژیم اسراییل پا را فراتر از حد و مرز گذاشته است. نه تنها به طور مکرر از آتش بس در غزه جلوگیری می‌کند، بلکه بازی خطرناکی را در لبنان نیز انجام می‌دهد.

عواقب این اتفاق بر عهده رژیم است. جامعه بین‌المللی باید اسرائیل را مجبور کند تا قبل از اینکه خیلی دیر شود دست از ماجراجویی‌های خود بردارد.

افزایش آمار شهدای حملۀ اسرائیل به بیروت

وزارت بهداشت لبنان: در حملۀ هوایی رژیم اشغالگر به جنوب بیروت تا این لحظه ۱۲ نفر شهید و ۶۶ نفر مجروح شده‌اند. حال ۹ نفر از زخمی‌ها وخیم است.

گل‌های بازی نساجی مازندران ٢-٢ استقلال تهران

زور استقلال و نساجی به هم نرسید

۲ تیم استقلال تهران و نساجی مازندارن در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ٢ بر ٢ به پایان رسید.

کوین یامگا مدافع سابق استقلال تهران و حامد پاکدل به ترتیب در دقایق ۴۵ و ٧٣ برای نساجی و رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی در دقایق ۶۳ و ۷۵ برای استقلال گل‌های این بازی را به ثمر رساند.

از حواشی این بازی می‌توان به آغاز با تاخیر حدودا پانزده دقیقه‌ای مسابقه و رد شدن گل رامین رضاییان توسط کمک‌داور‌ ویدیویی (وی‌ای‌آر)  اشاره کرد.

از نکات جالب این بازی می‌توان به استفاده زیاد داور مسابقه از کمک‌داور‌ ویدیویی (وی‌ای‌آر) اشاره کرد؛ همچنین گل‌های نخست هر ۲ تیم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که توسط کمک‌داور‌ ویدیویی اعلام شد.

بیشتر بخوانید  شفاف‌سازی پروژه‌های پژوهشی سازمان سینمایی

خبر ترور جانشین فرمانده نیروی قدس کذب است

منابع آگاه گفتند که خبرسازی برخی رسانه‌های عبری مبنی بر شهادت محمدرضا فلاح‌زاده جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران در حمله تروریستی امروز رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت کذب محض است.

بلیط هواپیمایی ایران‌ایر در برخی مسیرهای داخلی در سال جاری ۳ برابر افزایش یافته است!

طی روزهای اخیر شرکت هواپیمایی دولتی ایران‌ایر بلیط‌های پرواز برخی مسیرهای پر تردد را با ۱۰۰ افزایش قیمت عرضه می‌کند! برای مثال مسیر تهران اهواز که در اوایل سال جاری ۱/۲۰۰ میلیون تومان بود و چند ماه پیش به حدود دو برابر «حدود ۲/۴۰۰ میلیون تومان» افزایش یافته بود طی روزهای اخیر به ۴/۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است!

بدین ترتیب طی ۶ ماه گذشته تاکنون نرخ بلیط‌های پروازهای داخلی تا ۳۰۰ درصد «۳ برابر»! افزایش یافته و هیچ مسوولی نیز پاسخگوی این آشفته‌بازار گرانی و هرج و مرج قیمت‌کذاری‌ها نیست. 

 

دیدگاهتان را بنویسید