هتل قصر طلایی مشهد؛ هتلی فوق لاکچری نزدیک حرم


قصر طلایی مشهد یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد است که آوازه زیبایی و جلالش از مرزها نیز فراتر رفته است. این هتل بین‌المللی ساختمانی شبیه به یک قصر باشکوه دارد و واحدهای آن از ایدئال‌ترین گزینه‌ها برای اقامت در مشهد به شمار می‌روند. در این مقاله از مجله گردشگری ستاره قصد داریم سری به گوشه و کنار هتل قصر طلایی مشهد بزنیم و از امکانات آن برایتان بگوییم.

معرفی هتل قصر طلایی مشهد

قصر طلایی که این روزها با نام گلدن پالاس نیز شناخته می‌شود، هتلی ۵ ستاره در خیابان اصلی مشهد، حدفاصل امام رضا ۳۴ و ۳۶ است. رزرو هتل های مشهد در خیابان امام رضا امکانی برایتان فراهم می‌کند تا ضمن نزدیکی به حرم، به جاهای دیدنی شهر نیز دسترسی داشته باشید و اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

قصه تولد قصر طلایی مشهد به سال ۱۳۸۶ برمی‌گردد که مرحوم حاج محمود سزاوار پایه‌های اولیه آن را بنا نهاد. پس از فوت ایشان، فرزندشان مسئولیت ساخت بنا را به عهده گرفت و سرانجام در عید فطر سال ۱۳۸۹ قصر طلایی مشهد به طور رسمی افتتاح شد.

این هتل ۵ ستاره یکی از مرتفع‌ترین ساختمان‌های کشور است که ۲۰ طبقه دارد. پرسنل هتل قصر طلایی مشهد همواره با احترام به حقوق مهمانان و با ارائه انواع امکانات سعی می‌کنند تا امنیت، آسایش و رفاه آن‌ها را تامین کنند. در این هتل لوکس چه از نظر امکانات و چه برخورد کارکنان هیچ کمبودی احساس نمی‌کنید و به شایستگی هر چه تمام‌تر از شما پذیرایی می‌شود.

امکانات هتل قصر طلایی مشهد

قصر طلایی مشهد هر چه شما برای اقامتی راحت و لاکچری نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این هتل شما می‌توانید اقامتی شاهانه داشته باشید و از امکانات کوچک و بزرگی که در هتل برایتان فراهم شده، استفاده کنید.

هتل مجلل قصر طلایی امکانات متعددی دارد که شمردن همه آن‌ها به زمان زیادی نیاز دارد. در این هتل هم از نظر کیفیت غذا و فضای رستوران خیالتان راحت است و هم برای تفریح شما برنامه‌های خاصی در نظر گرفته شده است. برخی از امکانات هتل قصر طلایی مشهد عبارت است از:

  • سالن‌های مجالس و سمینار با تجهیزات پیشرفته صوتی و تصویری و مجهز به سیستم ویدئو کنفرانس
  • سالن اختصاصی بولینگ
  • سالن صخره‌نوردی
  • اتاق بازی‌های رایانه‌ای
  • سالن بیلیارد
  • مجموعه آبی شامل حمام ترکی، استخر، سونا و جکوزی
  • ارائه خدمات ماساژ
  • سالن بدنسازی
  • سالن‌های زیبایی
  • محل بازی کودکان
  • کتابخانه
  • بیزینس سنتر
  • تاکسی سرویس
  • پزشک مقیم هتل و ارائه خدمات پزشکی
  • پارکینگ با ظرفیت محدود
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ترانسفر به حرم
  • رستوران‌ ضیافت، رستوران ایرانی ترنم، رستوران سنتی ترمه، کافه رستوران فرانسیسکو و رستوران تابستانی بارگاه با فضایی شیک و لاکچری و ارائه انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی با کیفیتی مثال‌زدنی
  • کافی‌شاپ آتریوم مینوتا، کافی‌شاپ گلدن فارم، کافی‌شاپ لابی، کافی‌شاپ لانژ و کافی‌شاپ مجموعه تفریحی و اسپا با محیطی دنج و نوشیدنی‌ها و دسرهای لذیذ و متنوع
  • آژانس مسافرتی
بیشتر بخوانید  چرا امام حسین کشتی نجات معرفی شده است – ایران چطور

موارد بالا تنها بخشی از امکانات هتل قصر طلایی مشهد است که همگی با بالاترین کیفیت ارائه می‌شود تا آرامش را در تک‌تک لحظات خود در این هتل تجربه کنید. این هتل برای همه سلیقه‌ها پیشنهادی خاص دارد تا هیچ‌کس بدون رضایت از آن بیرون نرود.

اتاق های هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد مجموعاً ۶۱۰ واحد اقامتی در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف دارد. اتاق‌های این مجموعه تیپ‌های مختلف دارند و هر کدام با دکوراسیون لوکس و مدرن چیدمان شده‌اند. اتاق‌ها و سوئیت‌های قصر طلایی مشهد را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.

اتاق دبل لند اسکیپ

اتاق دبل لند اسکیپ از جمله اتاق‌هایی است که در بالاترین طبقات برج قصر طلایی مشهد واقع شده است. این اتاق ۴۴ متری در طبقه شانزدهم قرار گرفته و چشم‌انداز بی‌نظیری به شهر دارد. اتاق لند اسکیپ برای اقامت دو نفر در نظر گرفته شده و دارای یک تخت کینگ سایز است.

دبل لاکچری کانکت

دبل لاکچری اتاقی با ۲ تخت سینگل و ۲ تخت دبل است که ظرفیت پذیرایی از ۴ نفر را دارد. این اتاق‌ها ۷۴ متر مربع وسعت دارند و در طبقات دوم تا شانزدهم هتل پراکنده شده‌اند.

اتاق دبل لاکچری تراس دار

اتاق دبل لاکچری تراس دار هتل قصر طلایی مشهد در طبقات چهارم و هفتم هتل واقع شده است. متراژ این اتاق ۳۵ متر مربع است و یک تخت دبل و سینگل در آن قرار دارد.

دبل آتریوم

اتاق دبل آتریوم از زیباترین اتاق‌های هتل قصر طلایی مشهد در طبقات پنجم تا شانزدهم است. این اتاق ۳۰ متر وسعت دارد و ظرفیت آن ۲ نفر است. البته در برخی از اتاق‌های دبل آتریوم یک تخت سینگل، حمام مجهز به وان و سرویس بهداشتی فرنگی نیز دیده می‌شود.

دبل پانوراما

دبل پانوراما اتاقی با نمای رو به حرم امام رضا (ع) است که در هر لحظه از پنجره آن می‌توانید گنبد طلایی حرم را ببینید. متراژ این اتاق ۳۷ متر بوده و ظرفیت پایه آن ۳۷ متر است. از امکانات اتاق دبل پانوراما می‌توان به یک تخت دبل و سینگل، حمام مجهز به جکوزی و سرویس بهداشتی فرنگی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  دکتر سابق استقلال همه کاره کادر پزشکی تیم های ملی شد

دبل پانوراما تراس دار

دبل پانوراما تراس دار در طبقه هفتم هتل قصر طلایی مشهد واقع شده است. این اتاق ۳۷ متری نیز امکاناتی مشابه با اتاق دبل پانوراما دارد که از تراس آن منظره‌ای بی‌نظیر از حرم مطهر امام رضا دیده می‌شود.

دبل لاکچری

اتاق دبل لاکچری فضایی دلنشین و راحت برای اقامتی دلپذیر دارد. اتاق‌های دبل لاکچری در طبقات دوم تا شانزدهم هتل قصر طلایی مشهد قرار دارند و ظرفیت آن‌ها دو نفر است.

اتاق سینگل اکونومی

اتاق سینگل اکونومی یک اتاق ۲۴ متری است که ظرفیت پایه آن یک نفر است. این اتاق‌ها در طبقات سوم تا شانزدهم قرار دارند و یک تخت سینگل یا دبل در آن‌ها برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

اتاق سینگل لاکچری

اتاق سینگل لاکچری اتاقی با امکانات عالی و دکوراسیون شیک است که ۲۴ متر دارد. این اتاق‌ها در طبقات سوم تا شانزدهم هتل قصر طلایی مشهد پراکنده شده‌اند و ویویی رو به خیابان دارند.

اتاق دبل لاکچری کانکت

دبل لاکچری کانکت یکی از دلبازترین واحدهای هتل مجلل قصر طلایی مشهد است. این اتاق‌ها ۷۵ متر مربع وسعت دارند و از پنجره آن‌ها می‌توان زیبایی‌های خیابان امام رضا را دید. ظرفیت اتاق‌های دبل لاکچری کانکت ۴ نفر است و در طبقات دوم تا شانزدهم واقع شده‌اند.

آپارتمان رویال

آپارتمان رویال از زیباترین سوئیت‌های هتل قصر طلایی مشهد است. متراژ این سوئیت ۱۱۹ متر است و با تجهیزات لاکچری و مجللی که دارد بهترین گزینه برای افراد مشکل‌پسند است. در آپارتمان‌های رویال ۲ تخت دبل وجود دارد و ظرفیت پایه آن ۴ نفر است.

پرنسس رویال

سوئیت پرنسس رویال ویژه زوج‌های جوان در نظر گرفته شده تا روزهای به‌یادماندنی ماه‌عسل خود را در آن سپری کنند. این اتاق ۵۵ متر وسعت دارد و در آن یک تخت دبل کینگ سایز برای مهمانان در نظر گرفته شده است. ظرفیت سوئیت پرنسس رویال ۲ نفر است و در طبقه سوم هتل قرار دارد.

امپریال سوئیت

امپریال سوئیت با وسعت ۱۲۳ متر، یکی از بزرگ‌ترین و لاکچری‌ترین واحدهای هتل قصر طلایی مشهد است. این سوئیت‌ها در طبقات پنجم تا شانزدهم قرار دارند و ظرفیت پایه آن‌ها ۴ نفر است.

بیشتر بخوانید  عکس دو نفره و عاشقانه محمدرضا گلزار و همسرش در کنسرت

پرزیدنت سوئیت

پرزیدنت سوئیت مخصوص افرادی است که می‌خواهند به سبک یک رئیس‌جمهور سفر کنند. این واحد لوکس در طبقه سوم قرار دارد و متراژ آن ۱۱۰ متر مربع است.

پرنسس سوئیت

پرنسس سوئیت از دیگر گزینه‌های موجود در هتل قصر طلایی مشهد برای زوج‌های جوان است. این واحدهای ۵۵ متری در طبقات دوم و سوم هتل واقع شده‌اند و فضایی دلنشین و صمیمی دارند. از امکانات پرنسس سوئیت می‌توان به یک تخت دبل کینگ، حمام مجهز به جکوزی و سرویس بهداشتی فرنگی اشاره کرد.

قاجاری سوئیت

سوئیت قاجاری همان‌طور که از نامش پیداست اتاقی با طراحی به سبک قاجاری است که شما را به گذشته‌ها می‌برد. این اتاق در طبقه سوم هتل قرار دارد و با متراژ ۱۰۳ متر فضایی دلباز و دلچسب دارد. سوئیت قاجاری شامل ۲ اتاق، ۲ سرویس بهداشتی فرنگی، ۲ تخت دبل و حمام مجهز به جکوزی می‌شود و ظرفیت پایه آن ۴ نفر است.

وسترن سوئیت

سوئیت وسترن یکی از متفاوت‌ترین واحدهای هتل قصر طلایی مشهد است. این سوئیت طراحی منحصربه‌فردی دارد و از بهترین گزینه‌ها برای اقامتی فراموش‌نشدنی است. وسترن سوئیت ۵۱ متر دارد و در آن یک تخت دبل برای پذیرایی از ۲ نفر در نظر گرفته شده است.

سنیور سوئیت

سنیور سوئیت یک اتاق اصلی و یک اتاق خواب دارد که ۱ تخت دبل و ۲ تخت سینگل در آن وجود دارد. این سوئیت‌ها در طبقات پنجم تا شانزدهم هتل قصر طلایی مشهد پراکنده شده‌اند و ۷۲ متر وسعت دارند.

جونیور سوئیت

جونیور سوئیت واحدی ۵۱ متری در طبقات چهارم تا شانزدهم هتل قصر طلایی مشهد است. این واحد یک نشیمن و دو بخش خواب دارد که توسط پارتیشن از یکدیگر جدا شده‌اند.

کیدز سوئیت

کیدز سوئیت از دیگر واحدهای قصر طلایی است که در آن امکانات سرگرم‌کننده‌ای برای کودکان در نظر گرفته شده است. این واحد فضای شادی دارد و در طبقه چهارم هتل قصر طلایی مشهد قرار گرفته است.

نظرات درباره هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد هتلی محبوب و شناخته‌شده در شهر توریستی و مذهبی مشهد است که بسیاری از مسافران داخلی و خارجی آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند. این هتل با ارائه امکانات متعدد و خدمات مناسب توانسته رضایت مهمانان خود را جلب کند و امتیاز بالایی را از آن‌ها دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید