در جدیدترین گاف رسانه تسنیم، این رسانه متنی بعنوان زیرنویس یک کلیپ گذاشت که در هیچ کجای این کلیپ چنین مطلبی بیان نشده است.این تیتر در حالی توسط تسنیم نوشته شده که اساسا اوجی هیچکدام از کلمات این تیتر را استفاده نکرده و همه آن زاییده تخیل خبرنویسان تسنیم است.
صنعت کپیکار رسانه به کجا میرود!؟
مزیت یک رسانه به نشر «خبر دست اول» است که گویا این مزیت تبدیل به ترقی معکوس رسانه ها و تولید «گاف دست اول» شده است
در جدیدترین گاف رسانهای تسنیم، این رسانه متنی بعنوان زیرنویس یک کلیپ گذاشت که در هیچ کجای این کلیپ چنین مطلبی بیان نشده است.
تسنیم در ذیل کلیپ مربوط به وزیر نفت درباره کارت سوخت جایگاهها با تیتر درشت نوشت : سوخت گیری از ۱۰ روز دیگر فقط با کارت شخصی!
این تیتر در حالی توسط تسنیم نوشته شده که اساسا اوجی هیچکدام از کلمات این تیتر را استفاده نکرده و همه آن زاییده تخیل خبرنویسان تسنیم است
وزیر نفت بصورت واضح میگوید هفته های آینده فرصتی جهت اطلاع رسانی استفاده از کارت سوخت شخصی میباشد.
این گاف پرتنش از آنجا اهمیت پیدا میکند که متاسفانه صنعت کپیکار رسانهای کشور بدون دیدن محتوای فیلم، عین عبارات تسنیم را کپی کرده و موجب تنش روانی جامعه میشوند.