فال روزانه واقعی شنبه ۱۹ اسفند | فال روزانه متولدین هر ماه | طالعت بسیار روشن است


یک مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست از 55 آنلاین مشاهده کنید

فال روز تولد: حتما می دانید که هر آنچه امروز در باغچه زندگی تان بکارید، در آینده ای نزدیک به بار خواهد نشست. پس اگر آینده ای درخشان را برای خود می خواهید، از همین امروز شرایط آن را فراهم کنید. هیچ کس جز خودتان نمی تواند این خوشبختی را بسازد. اگر مشکلاتی در زندگی داشته اید که ناامیدتان کرده، بدانید که به زودی توسط فردی اکثر آنها را پشت سر خواهید گذاشت و روزهای شیرین تری را تجربه خواهید کرد. از تجربه های گذشته تان درس بگیرید و اشتباهات تان را جبران نکنید. امروز روز دیگری ست بنابراین خاطرات تلخ را فراموش کنید و بستر را برای امروزی روشن باز کنید. اگر به دنبال یک عشق آتشین هستید، در فصل بهار به مرادتان خواهید رسید. تغییرات مثبت زیادی در زندگی تان رخ می دهد، با خوشبینی تمام منتظر آنها باشید.

شما فرد کنجکاوی هستید و دوست دارید که مدام در زندگی دیگران سرک بکشید. اما مراقب باشید زیرا این کار در چنین روزی می تواند به ضررتان تمام شود. به زودی درآمد مالی شما نیز افزایش می یابد اما نباید پس از آن موفقیت، دست از تلاش بردارید. این را بدانید که با تلاش همیشه می توانید به مراد دلتان برسید، چه در زمینه کاری و چه در زمینه عاطفی… قبل از هر تصمیم گیری نیز با دیگران به خوبی مشورت کند تا به اشتباه نروید. یک میهمانی در راه است که حضور در آن خالی از ضرر نخواهد بود. نسیم آرامش را بر زندگی تان خواهد وزید. مشورت با شخصی به شما ایده تازه ای خواهد داد. نگران نباشید، پایان شب سیه سفید است. کابوس این روزهایتان تمام می شود و شما می بینید که باز آفتاب در می آید و روزگار می گذرد. به جسمتان بیشتر برسید. ورزش سطح انرژی تان را بالا می برد.

بیشتر بخوانید  افزایش سن بازنشستگی شامل چه کسانی می‌ شود؟ + فیلم

دیدگاهتان را بنویسید