ایا فردا شنبه مدارس قم تعطیل است ۱۲ اسفند ۱۴۰۲


photo 2024 02 29 08 55 34

با توجه به شرایط آب و هوایی استان قم و بارش سنگین برف و بسته شدن چندین روستا و محورهای مواصلاتی که هم اکنون در گیر یخبندان هستند مدارس قم در تمام مقاطع تحصیلی در روز شنبه 12 اسفند ماه تعطیل خواهد بود و آموزش به صورت غیر حضوری دنبال خواهد شد .

اما همچنان توصیه می کنیم که تا زمان اعلام رسمی خبر از سوی مدیریت بحران استان قم جهت تعطیلی مدارس روز شنبه منتظر باشید .

خبر رسمی تعطیلی مدارس به زودی منتشر خواهد شد .

ساعت آغاز به کار ادارات استان قم در روز دهم اسفندماه به تاخیر افتاد / مدارس غیر حضوری شد

🔹ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در آخرین اطلاعیه خود که دقایقی پیش منتشر شد به تشریح وضعیت فعالیت ادارات، استان پرداخت.

🔹 مدارسی که پنجشنبه کلاس دارند غیرحضوری فعالیت خواهند داشت و ساعت کار ادارات استان فردا پنج شنبه ۱۰ اسفند با یک ساعت تاخیر آغازخواهد شد؛ همچنین در راستای صرفه‌جویی در مصرف گاز کلیه ادارات موظف هستند ساعت ۱۲ سیستم‌های گرمایشی را خاموش کنند.

رئیس پلیس راه استان به کلیه رانندگان هشدار داد

🔹 بعلت شدت کولاک برف و یخ شیشه ای سطح معابر در محور های مواصلاتی استان به خصوص محور دستجرد ، سلفچگان به اراک ، قاهان، مسیر های منتهی به تفرش ، قدیم ساوه ، نیزار و محور کهک تردد نکنند .

🔹 کلیه دسترسی های ترافیکی به این مسیر ها بعلت ترافیک و نمک پاشی و پاک سازی عوامل محترم اداره راه استان تا رفع نقاط برف گیر مسدود می باشد .‌
🔹 حدالمقدور در صورت ضرورت تردد رانندگان حتما از زنجیر چرخ استفاده نمایند و از سلامت خودرو اعم بخاری ، چراغ ها و روشنایی خودرو ، لاستیک ها و موارد فنی خودرو مطمئن شوند.

بیشتر بخوانید  افزایش قیمت خودرو از سر گرفته شد+ جدول

قابل توجه رانندگان بین شهری در استان قم

اداره کل مدیریت بحران اعلام کرد:

با توجه به بارش برف، کولاک شدید و مه آلودگی هوا ،تردد در جاده های منتهی به سلفچگان ،دستجرد ونیزار مقدور نمی باشد و رانندگان از حرکت به سمت این محورها تا اطلاع بعدی خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید