ایا فردا ادارات اصفهان تعطیل است پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ | ایا فردا پنجشنبه بانک های اصفهان تعطیل است 16 آذر 1402


تعطیل 2

بخشی از افزایش آلوگی شبانه شهر اصفهان مربوط به دود ناشی از کوره‌های آجرپزی سنتی و کارگاه‌های تولید گچ و آهک است.

هم اکنون (چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ – ساعت ۸) کیفیت هوای کلانشهر اصفهان با میانگین شاخص ۱۵۹ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم قرار دارد.

توجه به شاخص بالای آلاینده‌های هوا در اصفهان به طور قابل توجهی می‌تواند تأثیراتی روی تصمیمات مربوط به تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روزهای پساازمایش داشته باشد. آلودگی هوا و شاخص آلاینده‌های جوی در این شهر در دوره‌های مختلف سال مسأله‌ای مهم و حساس است و ممکن است تصمیماتی در جهت حفظ سلامت جامعه و کاهش تأثیرات منفی آلودگی هوا اتخاذ شود.

با توجه به شاخص بالای آلاینده‌های هوا در اصفهان، احتمال تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روز پنجشنبه وجود دارد. مراجع مربوطه همواره براساس شاخص‌های آلاینده‌های هوا و وضعیت فعلی هواشناسی، تصمیماتی برای حفظ سلامت عمومی اتخاذ می‌کنند.

به منظور دریافت اطلاعات دقیق و رسمی درباره تصمیمات مرتبط با تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روز پنجشنبه، متناسب است از رسانه‌های رسمی مانند ایران چطور یا اعلامات مسئولین استفاده کنیم. ما باید منتظر اطلاعیه رسمی از سوی مراجع مربوطه باشیم تا بتوانیم در جهت اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع به اطلاعات مربوطه دست پیدا کنیم و از تصمیمات مربوط به حفظ سلامتی عمومی بهترین استفاده را ببریم.

امروز نیز جلسه کمیته اضطرار برگزار خواهد شد .

بیشتر بخوانید  خبر مهم رتبه معلم مهر آفرین

دیدگاهتان را بنویسید