فال روزانه سه شنبه 7 آذر 1402


موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت قوس (Sagittarius)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😇
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
امروز از آن روزهایی است که همه کارها به درستی پیش نمی‌روند و هر کدام به دلیلی متوقف می‌شوند. توصیه می‌شود در مورد مسائلی که از درک آن‌ها عاجز هستید، استرس را به درونتان راه ندهید. بهتر است قبل از انجام هر کاری خوب گوش کرده و در مورد آن فکر کنید. درک مشترک در رابطه با موضوعات مختلف کلید موفقیت شما خواهد بود. در جملاتی که به زبان می‌آورید، احتیاط کنید زیرا ممکن است به راحتی موجب ناراحتی نزدیک ترین افراد زندگی تان شود.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
امروز در کارتان به مشکلی برمی‌خورید که این مشکل کار شما را بطور کامل متوقف می‌کند. مراقب باشید که این موضوع شما را ناراحت و عصبانی نکند. در چنین شرایطی کار خاصی از دست شما بر نمی‌آید؛ بنابراین بیهوده تلاش نکنید و با همکارانتان مشورت کنید. بزودی به یک مهمانی خاصی دعوت می‌شوید ولی حوصله شرکت در آن را ندارید. با وجود بی‌حوصلگی حتما در آن مهمانی شرکت کنید. دیدار با افراد خاصی در آن مهمانی به نفع شما خواهد بود.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😎
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
تفریح کردن و لذت بردن از زندگی لازم است اما مراقب باشید باعث نشود مسئولیت‌هایتان را از یاد ببرید. اگر بتوانید لذت بردن را در کارتان وارد کنید، ‌آنگاه کار کردن نیز برایتان حکم تفریح خواهد داشت. این راهی است که می‌توانید به کمک آن کارآمدی و لذت را همراه کنید. امروز شانس با شماست و زمان مناسبی برای تغییرات و تصمیم گیری است.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😮
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
امروز همکاری با دیگران به شما کمک خواهد کرد تا پروژه ای رو به شکست را نجات داده، یک سازمان بزرگ را به طور مجدد سامان بخشیده و یا کارهایی انجام دهید که به بهتر شدن اجتماع اطرافتان کمک خواهند کرد. با این حال ممکن است بر سر به دست گرفتن مدیریت با چالش‌هایی مواجه شوید. یک نفر که قرار بوده با شما کارهایی را به صورت مشترک انجام دهد بی آن که شما را در جریان قرار دهد تغییراتی در برنامه ریزی هایتان به عمل خواهد آوردکه شاید باعث شوند در وهله اول تصمیم بگیرید با او همکاری نکنید و یا حتی خیلی عصبانی شوید؛ ولی به شما توصیه می‌شود که از خودتان انعطاف پذیری نشان داده و به فکر منافع گروه باشید.

بیشتر بخوانید  Sinovac و Sinofarm 110 میلیون دوز Kvax ارائه می دهند

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🤔
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
سر موضوعی با دوستان یا همکاران تان دچار اختلاف نظر شده‌اید، توضیحات شما نیز آنها را متقاعد نمی‌کند. بهتر است به جای ادامه این بحث، سعی کنید بار دیگر کارهای خود را بررسی کنید. هیچ کس حوصله ی شنیدن علت و معلول های شما را ندارد، پس این بار شما به حرف‌های آنها گوش دهید و طبق آنها عمل کنید. با این کار همه چیز به روال عادی خود باز خواهد گشت. سعی دارید اشتباهی را که در روابط عاطفی خود مرتکب شده‌اید، تکرار نکنید. از این که مدام به بن بست می خورید، خسته شده‌اید اما نگران نباشید، به زودی زندگی شما در مسیر تازه‌ای حرکت خواهد کرد و شما نیز به هدف تان خواهید رسید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😊
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
بر سر یک دو راهی گیر کرده‌اید و نمی‌توانید تصمیم درست را بگیرید، سعی کنید هم جنبه های مثبت و هم جنبه های منفی آن را در نظر بگیرید. جزییات را کنار هم بچینید تا شما را در رسیدن به اهداف تان یاری کنند. فردی قلب شما را تسخیر کرده است، امروز جرات صحبت کردن با او را پیدا می‌کنید. شاید در ابتدای صحبت هایتان کمی عصبی به نظر برسید اما نگران نباشید زیرا حرف‌های شما تاثیر مثبت خود را بر طرف مقابل خواهد گذاشت. کیان شما و یکی از نزدیک ترین های زندگی تان کدورتی بوجود آمدهد است، بهتر است که امروز پا پیش بگذارید و آن را برطرف کنید. رابطه شما ارزش زیادی دارد پس آن را از دست ندهید.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 😍
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
ارتباطات کاری شما در حال حاضر خیلی خوب دارند پیش می روند و این می‌تواند روی پیشرفت حرفه ای شما اثرات خارق العاده ای داشته باشد. تمام تلاشتان را بکنید که از روی ظاهر امور به قضاوت نپردازید، به احتمال زیاد همه چیز دقیقا همان طوری که به نظرتان می‌رسد نیست. یک نفر اطرافتان هست که مشکلاتی با شما دارد که او را تبدیل به فردی غیر قابل اعتماد می‌کنند. سعی کنید تا جای ممکن به افرادی که احساس می‌کنید رفتاری موذیانه دارند نزدیک نشوید؛ زیرا سیستم دفاعیتان در حال حاضر ضعیف شده و ممکن است نتوانید از خودتان به خوبی دفاع کنید و یا خطری که شما را تهدید می‌کند را به موقع احساس کنید.

بیشتر بخوانید  بهترین نمایشگاه طلا و جواهر در ایران

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😪
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
با وجود این که می‌دانید به کجا دارید می‌روید به نظرتان می‌رسد که سرعت گیر های خیلی زیادی سر راهتان برای رسیدن به موفقیت قرار دارند. شما دلتان نمی‌خواهد برای حفظ امنیت و سلامت خودتان سرعت خود را کاهش بدهید و ترجیح می‌دهید با سرعت تمام از روی هر مانعی پرواز کنید، اما این روش فقط در فکر و خیالتان جواب می‌دهد. بهترین راه برای رسیدن به سر منزل مقصود این است که آگاهی کافی برای از میان برداشتن هر مانعی که بین شما و رسیدن به احساس خوشبختی و رضایت از خودتان وجود دارد را داشته باشید. امروز حواستان به همه هست و می‌خواهید همه خوشحال و راضی باشند، اما باید مواظب باشید خودتان را در این راه قربانی نکنید.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 🤩
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
امروز روز شماست و خلاقیتتان به اوج رسیده است. خوشبختانه شما تمایل بسیار شدیدی دارید که هر کاری را که به رسیدن شما به اهدافتان کمک می‌کند انجام دهید. به همین دلیل هم می‌توانید خودتان را از بحث های بیهوده ای که وقتتان را هدر می‌دهد دور نگه داشته و کارهایتان را اولویت بندی کرده و به انجام مسئولیت هایتان بپردازید. داشتن یک برنامه منسجم و حساب شده که حواس پرتی ها را به حداقل میزان ممکن برساند شما را قادر می سازد از موضع قدرت رفتار کرده و تحسین و احترام دیگران را به دست بیاورید. بالاخره بعد از مدت ها می‌توانید نفس راحتی کشیده و دیگر نگران مسائل مالی و اقتصادی نباشید.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 🥺
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی
بیشتر بخوانید  ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی در خراسان شمالی افتتاح شد

دی ماهی عزیز…
امروز پیشرفت در کارها کند شده و شما کلافه شده‌اید. نگران نباشید همین پیشرفت کند نتایجی فوق العاده خواهند داشت. شاید خودتان فکر کنید که دارید احساسات خود را به صورت خیلی عمیقی بیان می‌کنید ولی در واقع هر کلمه ای که از دهانتان خارج می‌شود بجای این که به حل کردن مشکلات موجود کمک کند تنها اوضاع را پیچیده تر کرده و در طرف مقابلتان ایجاد سردرگمی‌خواهد کرد. نه این که ایراد از شما باشد یا طرف مقابلتان نخواهد شما را درک کند، مسئله این است که در شرایط فعلی کلمات به جای نشان دادن واقعیت ها تنها وضعیت موجود را مبهم تر می‌کنند. در چنین مواقعی بهتر است سکوت کنید تا از بروز هر گونه سوء تفاهی جلوگیری کرده باشید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
امروز روزی است که در مورد خود، آینده و همه چیز می‌توانید تصمیم بگیرید. تصمیماتی که بسیار تاثیر گذار خواهند بود. ممکن است این بحث در ذهن خودتان و با خودتان باشد، ولی تا وقتی که با دیگران در رابطه با آنچه در سرتان می‌گذرد با ذهنی باز و بدون تعصب صحبت نکرده‌اید نمی‌توانید نگاه درستی به این مسائل داشته باشید. درست است که نمی‌توانید از عکس العمل طرف مقابلتان مطمئن باشید، ولی گاهی لازم است برای رسیدن به نتیجه مطلوب کمی ریسک کنید. بهترین منبع آرامش برای شما پس از یک روز سخت و پرفشار کاری همراهی کسی که دوست دارید خواهد بود. سعی کنید وقت بیشتری در خانه بگذرانید و به همسرتان به اندازه کافی توجه کنید.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 🙂
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
حرف‌های دیگران هر طور که شده به گوش شما می‌رسد پس شما هم ایده‌هایتان را بیان کنید تا وارد بحثی جدی شوید. برای حفظ صلح و آرامش دیگران، خودتان و آنچه که به صلاحتان است را قربانی نکنید. تغییراتی که لازم است را طوری به وجود بیاورید که به نفع هر دو طرف باشد. دروغ هایی که امروز می گویید برایتان دردسرساز خواهند شد، پس بهتر است سعی کنید به هیچ وجه دروغ نگویید. شاید داشتن صداقت در این لحظه شما را دقیقا به همان هدفی که دارید نرساند، ولی حداقل خیالتان از این بابت راحت است که هیچ ریسکی در آینده در انتظاتان نخواهد بود و تکلیف همه چیز روشن می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید