ایا فردا مدارس تعطیل است سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲


مدارس تعطیل، آلودگی هوا تعطیل است

فری فردا فعالیت مدارس مجازی خوزستان است

♦ با اعلام گروه اورژانس استان، نوبت صبح و عصر فردا سه شنبه 2 آبان ماه به صورت مجازی در شهرهای اهواز، کارون و باوی طبق سامانه شاد برگزار می شود.

♦ فعالیت های ادارات و سازمانی طبق روال گذشته ادامه خواهد داشت.

دبیر کارگروه اورژانس آلودگی هوای خوزستان:

ما هنوز تصمیمی برای تعطیلی مدارس و دانشگاه ها نگرفته ایم
⛔ آلودگی هوای اصفهان و خوزستان صنعتی ناشی از دفع زباله های شهری و سوزاندن مزارع نیشکر است!

آموزش غیبت فردا سه شنبه 2 آبان ماه در دانشگاه ها و مدارس اصفهان و چند شهر دیگر ادامه دارد.

🔻 با تایید مجدد کارگروه هماهنگی اورژانس آلودگی هوای استان اصفهان، گروه های آموزشی دانشگاه ها و کلیه مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه اصفهان و خمینی شهر، فلوریان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه و آموزش و پرورش. ، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سایزی سه شنبه 2 آبان غایب خواهند بود.

🔻 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، منصور شه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: ثبات و آرامش مطلق جو همچنان اصفهان و چند شهر دیگر را فرا گرفته است. و ابری، افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش میدان.

🔻 زیرفروش افزود: بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی اورژانس های آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و همچنین کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق شش گانه شهر اصفهان و خمین. نواحی و نواحی آموزشی شهر، فلوژان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی روز سه شنبه 2 آبان ماه غایب خواهند بود.

بیشتر بخوانید  آمریکا و تروئیکای اروپا نشست ضدایرانی در مونیخ برگزار کردند

با توجه به روند افزایشی شدت آلاینده ها و شاخص بالا و اخطار هواشناسی برای برخی استان ها مانند تهران، البرز، اصفهان، مشهد، اراک، قم و خوزستان، مدارس اصفهان برای دومین بار تعطیل شد. سه شنبه نیز بسیار شلوغ است و احتمالا تعطیل است.

در روزهای اخیر شاهد افزایش شدت آلودگی در مشهد و خوزستان بودیم و با توجه به برگزاری جلسات کمیته اضطراری مدیریت بحران و آلودگی هوا در این استان ها و همچنین استان البرز تصمیم گیری شد. تعطیلی مدارس و دانشگاه ها صورت گرفت که علیرغم وجود شاخص فوق و صدور هشدارها و اطلاعیه های زرد و نارنجی هواشناسی منجر به تعطیلی مدارس در سراسر کشور نشد.

با این حال، احتمال تعطیلی در شهرهای مشهد، خوزستان، اصفهان و کرج و همچنین احتمال تعطیلی در سراسر کشور برای روز سه شنبه 3 آبان به شدت بالا خواهد بود.

امروز حوالی ساعت 18 جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای شهرهای مذکور تشکیل و نتیجه را اعلام می کنیم.

با ما باشید و نظرات خود را در مورد تعطیلات سه شنبه برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید