فال روزانه دوشنبه 15 آبان 1402


موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت عقرب (Scorpio)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😐
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
اتفاقاتی در اطرافتان در حال رخ دادن است که شما از آن‌ها بی‌خبرید. احساس می‌کنید که شما نقش مهمی در این رخداد‌ها دارید. بهتر است ذهن‌تان را از این افکار مشوش دور نگهدارید. اگر موضوع مربوط به شما باشد کم کم مشخص خواهد شد. قضاوت کردن زود هنگام و افکار بیش از رخ دادن اتفاق در حال خراب کردن روزتان است. امروز شاید مجبور شوید در مورد مسئله‌ای تصمیم بگیرید، به صدای قلبتان گوش دهید و از آن کمک بگیرید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😊
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
خوتان را در یک سری محدودیت و خط قرمز قرار داده‌اید که باعث می‌شود در مسیر رسیدن به اهدافتان با موانع زیادی برخورد کنید. بهتر است آزادی عمل بیشتری به خود داده و راه‌های مختلفی را امتحان کنید. امروز ممکن است پس از کارهای خسته کننده دوستی قدیمی یا صمیمی را ملاقات کنید؛ دیداری که خستگی از تنتان بیرون می‌کند. در روزهای آتی شاهد تغییرات پیش بینی نشده‌ای خواهید بود که تحولی مثبت در زندگی‌تان ایجاد خواهد کرد.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🤔
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
امروز ممکن است زنی که در محل کارتان خواهید دید شما را به جهت های تازه‌ای راهنمایی کند و شما باید تمام گزینه‌هایی که پیش رویتان قرار گرفته اند را پیش از برداشتن حتی یک قدم به طور کامل بررسی کنید. شاید آن چه به شما پیشنهاد می‌شود دربرگیرنده فراگیری یک مهارت جدید، یک جهت فکری تازه و یا تغییر در منبع درآمد شما باشد یا شامل چیزهایی شود که به نظرتان غیر عادی می‌رسند، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست. دنیای اطراف ما با چنان سرعتی دارد تغییر می‌کند که دیگر هیچ چیزی نباید مایه تعجب شما شود! شما امروز انرژی خیلی زیادی در وجود خود احساس می‌کنید، انتظار نداشته باشید که دیگران هم این سطح از انرژی را احساس کرده و با شما همراه شوند.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😪
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن
بیشتر بخوانید  اعترافات تکان دهنده پزشک ایرانی بعد از ۴۰ سال + جزییات

تیرماهی عزیز…
امروز تمایل بسیار زیادی به مبالغه و زیاده گویی دارید و با این کارتان موضوع کوچکی را به یک مشکل اساسی تبدیل خواهید کرد. اگر کسی سر به سرتان بگذارید و یا کاری کند که باب میلتان نباشد خیلی صریح احساس خود را به زبان خواهید آورد و برایتان مهم نیست که آنها ناراحت بشوند. با این حال خوشبختانه نتیجه‌این کار بهتر از آنچه انتظارش را دارید خواهد بود، حداقل این است که دیگران خواهند فهمید که موضعتان چیست. با این حال بهتر است محض احتیاط افکارتان را با ملایمت بیشتری به زبان بیاورید. شاید بهتر باشد امروز کمی از نامزدتان فاصله بگیرید، زیرا به احتمال زیاد او درگیر مسائل شخصی و خانوادگی است و حال و حوصله زیادی برای وقت گذراندن با شما ندارد.

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😁
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز شما نیاز دارید شور و هیجانی که برای آغاز یک رابطه عاطفی جدید دارید را با شخصی که توجهتان را به خودش جلب کرده است در میان بگذارید. اما این کار می‌تواند کنترل اوضاع را از دست شما خارج کرده و یا حتی درگیری به وجود بیاورد. دلیل آن هم این است که شما بی آن که خودتان بخواهید و از روی هیجان بسیار ممکن است حرف‌هایی را به زبان بیاورید که حتی خودتان هم قصد گفتن آنها را نداشته‌اید و در طرف مقابلتان واکنش هایی منفی ایجاد کنید. با وجود این که هیچ لزومی ندارد احساسات خود را سرکوب کنید، نباید اجازه دهید احساسات افسار گسیخته زمام کارها را از دست شما خارج کنند.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😏
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
وقتی احساساتتان اینقدر دچار نوسان می شوند حال و روز خیلی خوبی ندارید. فعلا بهترین کاری که از دستتان بر می‌آید این است که احساسات سرکوب شده خود را به زبان بیاورید و نگذارید بیش از این به شما فشار بیاورند. این کار می‌تواند راه حل مشکل شما باشد و نگرشتان را تغییر داده و شما را به ثبات احساسی رسانده و حالتان را بهتر کند. قدر دوستان و نزدیکانتان را بدانید و به آنها نشان دهید که چقدر برایتان اهمیت دارند. امروز راه های جدیدی برای افزایش درآمدتان از طریق کارهای خلاقانه و یا هنری برای شما فراهم خواهد شد، این فرصت‌ها را دست کم نگیرید. اگر امروز یکی از همکارانتان به شما ابراز علاقه کرد تعجب نکنید.

بیشتر بخوانید  همدست مالک کوروش کمپانی دستگیر شد | جزئیات کلاهبرداری بزرگ کوروش کمپانی چیست؟

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
امروز روزی است که می‌خواهید کاملا آزاد باشید، اما دیگران گاهی مانع شما می شوند. قبل از هر عکس العملی نسبت به رفتارهای آزار دهنده دیگران، خوب به جنبه های مختلف آن بیاندیشید و سعی کنید کارهایتان را به تدریج، نه با عکس العملی ناگهانی، جلو ببرید. اگر به میهمانی یا قرار ملاقاتی می‌روید، بهترین لباس خود را به تن کنید. از تقلید کردن دیگران نیز خودداری کنید، هیچ کس رفتارهای تصنعی شما را نمی پسندد، شما همان طور که هستید برای دیگران بسیار جذاب خواهید بود.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 🥰
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
مدت هاست اهداف بلند مدتی را در سر می پرورانید که امروز رنگ واقعیت به خود می گیرند. این موفقیت و خوشحالی را مدیون تلاش ها و سخت کوشی های چند ماه اخیر خود هستید. شما در پس ظاهر جدی و خشن خود لایه های دیگری دارید که از دیگران پنهان می‌کنید. کودک درون شما دوست دارد مدام خودی نشان دهد اما جلوی آن را می گیرید. همه ما برای رسیدن به آرامش، گاهی باید از زندگی روزمره خود دوری کنیم و کمی خوش بگذرانیم. بنابراین نگران خواسته ها و آرزوهای کودکانه خود نباشید و آنها را رها کنید.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😨
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
امروز استرسی عاطفی به شما وارد می‌شود که تمام روز را با خشم فرو خورده خود طی خواهید کرد. اگر در جریان بحث و دعوا سکوت کرده و مسائل مهم را ناگفته باقی بگذارید بعدا از دست خودتان ناراحت و عصبی خواهید بود. با این حال هر چند این احساسات ناخوشایند برای مدتی شما را اذیت می‌کنند به زودی نسیم تازه‌ای می وزد که شما را قادر می‌کند همه این چیزها را فراموش کنید و با فکری باز روزتان را ادامه دهید. وقتی آینده این قدر خوب به نظر می‌رسد لزومی ندارد خودتان را درگیر گذشته کنید. هیچ گاه پشیمانی نتیجه سودی برایتان نخواهد داشت، تنها کافیست از اشتباهات گذشته خود درس بگیرید.

بیشتر بخوانید  محدودیت های عروق کرونر به سرعت در سراسر کشور اعمال می شود

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😎
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
افرادی در اطرافتان زندگی می‌کنند که نیازمند محبت شما هستند آن‌ها را فراموش نکنید و امروز تا آنجا که می‌توانید به آن‌ها محبت و عشق ورزید. نگذارید یک روز از زندگی تان بدون دوستت دارم سپری شود. زندگی کوتاه است و هر چه بیشتر می‌گذرد فرصت با هم بودن نیز کمتر می‌شود، پس تا می‌توانید از لحظات خود نهایت استفاده را بکنید. چیزهایی در زندگی وجود دارند که باید بیشتر از همیشه به آن‌ها اهمیت داده و وقت خود را صرفشان کنید. قربانی شدن جز غم و درد هیچ ندارد. پس خود به فکر زندگی تان باشید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😍
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
هر آدمی در زندگی خود دارای نواقص و کمبودهایی است. اینقدر به خود سخت نگیرید. این سختگیری های بی مورد باعث کاهش اعتماد به نفستان می‌شود. چند روز گذشته را سخت درگیر بررسی اعتقاداتتان بودید، اما به زودی وضعتان خیلی بهتر خواهد شد، تکلیفتان با خودتان روشن می‌شود و خواهید فهمید که از زندگی چه می‌خواهید و باید چکار کنید. در مورد رابطه عاطفی خود بسیار خجالتی هستید. با عشق‌تان حرف بزنید و از دلتنگیهایتان برایش بگویید. اگر تصور می‌کنید که بدون برقراری ارتباطی صمیمانه می‌توانید به روابطتان ادامه دهید سخت در اشتباهید.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 🥺
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
امروز شاهد تلفن‌ها و پیام‌های بسیار زیادی درباره یک موضوع خاص شغلی خواهید بود اما الزامی نیست که همه آنها را پاسخ بدهید. موانع مختلفی گریبان‌گیر زندگی شما شده است. به جای آن که این موانع را نادیده بگیرید یا آن را انکار کنید، با افراد متخصص مشورت کنید و به دنبال یک راه‌حل مناسب برای آن باشید و با اراده قوی به جنگ با این موانع بروید.

دیدگاهتان را بنویسید