با این ترفند آینه ها و پنجره ها لک نمیشن و برق میزنن! | ترفند پاک کردن شیشه +ویدئو


اگر لک شدن پنجره ها کلافه تان کرده دیگر نگران نباشید. پاک کردن شیشه با این روش خیلی آسان می شود در ادامه برای اطلاع از ترفند پاک کردن شیشه با ما همراه باشید.

شیشه های پنجره یکی از مهم ترین قسمت های خانه هستند که تاثیر زیادی در زیبایی و روشنایی خانه دارند. شیشه های تمیز و درخشان می توانند نور طبیعی بیشتری را به خانه وارد کنند و باعث شوند خانه بزرگتر و روشن تر به نظر برسد.
برای شستن شیشه های پنجره به روش صحیح، باید مراحل زیر را دنبال کنید:
1. وسایل و مواد مورد نیاز را آماده کنید. برای شستن شیشه های پنجره به موارد زیر نیاز دارید:
یک سطل آب گرم
یک اسفنج یا دستمال تمیز یک تی شیشه
مایع تمیز کننده شیشه یک پارچه خشک

2. *پنجره ها را آماده کنید. قبل از شروع کار، باید پنجره ها را از هرگونه وسایل یا اشیایی که ممکن است مانع از تمیز کردن آن ها شوند، خالی کنید. همچنین، اگر پنجره ها کثیف یا لکه دار هستند، می توانید از یک تیغه یا برس نرم برای پاک کردن آن ها استفاده کنید.
3. محلول تمیز کننده را آماده کنید. برای تهیه محلول تمیز کننده شیشه، یک فنجان مایع تمیز کننده شیشه را در یک سطل آب گرم بریزید. سپس، محلول را خوب هم بزنید تا مخلوط شود.
4. پنجره ها را تمیز کنید. با استفاده از یک اسفنج یا دستمال تمیز، محلول تمیز کننده را روی شیشه ها بمالید. سپس، با استفاده از یک تی شیشه، محلول را از روی شیشه ها پاک کنید.
5. پنجره ها را خشک کنید. با استفاده از یک پارچه خشک، شیشه ها را کاملا خشک کنید.

بیشتر بخوانید  نوسان قیمت طلا و سکه در ایران/ پیش بینی بازار طلا تا پایان هفته

نکاتی برای شستن شیشه های پنجره:
برای جلوگیری از ایجاد لکه، از محلول تمیز کننده شیشه استفاده کنید.
از یک اسفنج یا دستمال تمیز برای تمیز کردن شیشه ها استفاده کنید. از یک تی شیشه برای پاک کردن محلول تمیز کننده از روی شیشه ها استفاده کنید.
برای خشک کردن شیشه ها از یک پارچه خشک استفاده کنید.
روش های دیگر برای شستن شیشه های پنجره:
می توانید از یک راه حل خانگی برای تمیز کردن شیشه های پنجره استفاده کنید. برای این کار، یک فنجان سرکه سفید را در یک سطل آب گرم بریزید. سپس، محلول را خوب هم بزنید تا مخلوط شود.
می توانید از یک دستگاه بخارشوی برای تمیز کردن شیشه های پنجره استفاده کنید. دستگاه بخارشوی باعث می شود که شیشه ها بدون هیچ گونه لکه ای تمیز شوند.* اگر پنجره های شما در ارتفاع بالا قرار دارند، می توانید از یک شرکت خدمات نظافتی برای شستن آن ها کمک بگیرید.
با رعایت نکات بالا می توانید شیشه های پنجره خود را به راحتی و با کیفیت بالا تمیز کنید.

منبع: هوم دکور

دیدگاهتان را بنویسید