بهترین ماشین‌های خارجی برای رانندگی خانم‌ها در سال 1402


خرید خودرو یک تصمیم بزرگ است، به خصوص برای زنان راننده که اغلب الزامات و ترجیحات خاصی در ذهن دارند. چه یک زن شاغل، دانشجو یا یک مادر خانه نشین باشید، داشتن یک وسیله نقلیه قابل اعتماد ضروری است.

هرچند که خودروها بدون درنظر گرفتن جنسیت راننده، برای همه هستند، اما این ماشین‌ها بیشتر به درد خانم‌ها می‌خورند؛ چرا؟ چون زنان رانندگانی با دقت هستند که کمتر رفتارهای خطرناک رانندگی را بروز می‌دهند و باید بهترین خودروها برای رانندگی زیر پای آن‌ها باشد. یک وسیله نقلیه خوب برای یک خانم تمام امکانات رفاهی مورد نیاز او را داشته و از نظر زیبایی ظاهری نیز زیبا و شیک است. 

stars
پیشنهاد ستاره

ماشین‌های خارجی برای رانندگی خانم‌ها

مینی کوپر Mini Cooper

ماشین مینی که اغلب به عنوان مینی کوپر شناخته میشود، یکی از وسایل نقلیه مناسب برای خانم‌ها مخصوصا به عنوان اولین ماشین آن‌هاست. زیبایی و عملکرد این خودرو درجه یک است و علاوه بر ظاهر جذاب، ماشین قابل اعتماد و کم مصرفی است. نمایشگر هد آب، کروز کنترل تطبیقی، ترمز فعال، کنترل پایداری پویا و سیستم سنسور تصادف از ویژگی‌های ایمنی این خودرو است. علاوه بر این، موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) به ماشین مینی کوپر از نظر رتبه‌بندی ایمنی پنج ستاره داده است.

هیوندای توسان Hyundai Tucson

این خودرو یک شاسی بلند جادار با مصرف سوخت مناسب است که انتخاب مناسبی برای خانم‌هایی است که مسیرهای طولانی را رانندگی می‌کنند. مدل پایه هیوندای توسان با موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر کار می‌کند، اما نسخه‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی با موتورهای ۱.۶ لیتری چهار سیلندر همراه با موتورهای الکتریکی کار می‌کنند. این ماشین از نظر ایمنی هم ایده‌آل است و برای رانندگان خانم به خصوص رانندگان تازه‌کار انتخاب بسیار مناسبی است.

بیشتر بخوانید  پیام تبریک رهبر انقلاب در پی بازگشت دلاورمردان ناوگروه ۸۶ به کشور

هوندا سیویک Honda Civic

این ماشین هم یکی دیگر از گزینه‌های باکیفیت، ایمن و زیبا برای خانم‌هاست و یکی از پرفروش‌ترین خودروهای جمع و جور در آمریکا است. این ماشین قابل اعتماد، راحت، ایمن و بسیار کارآمد است. هوندا سیویک همچنین فضای زیادی دارد و رانندگی با آن بسیار آسان است. این وسیله نقلیه در مصرف سوخت کارآمد است، بنابراین هنگام رفت و آمد به مدرسه یا محل کار، در هزینه بنزین صرفه‌جویی خواهیدکرد. سیستم هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو و غیره از ویژگی‌های ایمنی این خودرو هستند.

نیسان ورسا Nissan Versa

اگر یک راننده زن مبتدی هستید که به دنبال اولین ماشین خود برای رانندگی می‌گردید، این وسیله نقلیه ساب کامپکت یک انتخاب هوشمندانه و اقتصادی است. نیسان ورسا ویژگی‌های بسیار خوبی را برای رفت و آمدهای معمولی ارائه داده‌است. صفحه نمایش دیجیتال، سیستم کنترل تهویه، چرخ‌های ۱۷ اینچی، روکش چرمی، چراغ‌های LED جلو و استارت موتور از راه دور از ویژگی‌های این خودرو است. با توجه به احساس فرمان دقیق و بازخورد ثابت پدال ترمز، زنان رانندگی با این ماشین را بسیار راحت ارزیابی کرده‌اند. هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی، هشدار ترافیک متقاطع عقب، نظارت بر نقاط کور و نور بالا خودکار از ویژگی‌های ایمنی جذاب نیسان ورسا است.

هوندا سی.آر.وی Honda CRV

هوندا سی.آر.وی کاملا برای رفع نیازهای کسانی که به تازگی قصد رانندگی دارند مناسب است. گرچه گرمکن صندلی‌های جلو، صندلی‌های راننده موتوردار و فضای داخلی با تزئینات چرمی فضای داخلی را زیباتر کرده‌اند، اما مصرف سوخت کارآمد این مدل برجسته‌ترین ویژگی این خودرو است. ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی و هشدار برخورد از جلو از ویژگی‌های ایمنی این ماشین زیبا هستند.

بیشتر بخوانید  قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو /تندر۹۰ پلاس اتوماتیک ۷۶۰ میلیون تومان !

فیات ۵۰۰ – Fiat 500

فیات ۵۰۰ یکی از زیباترین ماشین‌های جاده‌ای است که ممکن است طراحی ساده هرچند جذابی داشته‌باشد، اما عملکرد آن عالی است و کار با آن نیز ساده است. فیات ۵۰۰ با موتور ۶۹ اسب بخاری نسبت به فیات ۵۰۰ با موتور ۲ سیلندر ۱۰۰ اسب بخاری انتخاب بهتری است زیرا دومی برای رانندگان جدید امن نیست. این ماشین فقط سه در دارد و انتخابی عالی برای خانواده نیست. اما باز هم چهار نفر ظرفیت دارد و بسیاری ویژگی‌های مهم ایمنی مانند ترمز ضدقفل، فرمان چند منظوره، چراغ مه شکن، کیسه هوای سرنشین و راننده دارد.

مزدا سی.ایکس.۳ – Mazda CX3

اگر به دنبال یک کراس اوور کمی بزرگتر با مصرف سوخت و شتاب عالی هستید، مزدا CX3 بهترین گزینه است. راندمان سوخت عالی و اندازه کوچک این ماشین آن را به گزینه‌ای عالی برای رانندگان تازه‌کار تبدیل کرده‌است. فضای کم این ماشین از نقاط ضعف آن است اما ویژگی های برجسته این وسیله نقلیه عملکردی هیجان انگیز برای پشتیبانی بهتر از راننده مانند تشخیص عابر پیاده در شب دارند.

پژو ۲۰۸ هاچ‌بک Peugeot 208 Hatchback

پژو ۲۰۸ هاچ‌بک ایمن‌ترین گزینه برای خانم‌هایی است که می‌خواهند اولین ماشین خود را بخرند. در صورتی که جعبه Telematics در خودرو نصب شده‌باشد، قادر به کنترل شیوه رانندگی خود نیز هستید. علاوه بر این، این خودرو دارای یک موتور کوچک و در عین حال کارآمد بنزینی ۱.۲ لیتری است. پژو ۲۰۸ هاچ‌بک به ترمز ضد قفل، کیسه هوای راننده و سرنشین و قفل ایمنی کودک مجهز شده‌است.

تسلا مدل ۳ – Tesla Model 3

‌تسلا مدل ۳ یک انتخاب هوشمندانه برای خانم هایی است که می‌خواهند خودروی الکتریکی داشته‌باشند. طراحی بیرونی منحنی و زیبا و آینده‌نگر آن بیشتر برای زنان جذاب است. این مدل از تسلا بیش از ۲۵۰ مایل را بدون نیاز به شارژ طی می‌کند که بسیار بهتر از خودروهای گازسوز است. کابین در هر سرعتی راحت و آرام است. همچنین، طراحی مستحکم مدل ۳ به آن اجازه می‌دهد تا بهترین رتبه‌بندی را در تست‌های تصادف NHTSA و ارزیابی‌های ایمنی IIHS کسب کند.

بیشتر بخوانید  ارسلان مطهری از استقلال جدا شد؟/عکس

تویوتا کمری Toyota Camry

تویوتا کمری یک سدان سایز متوسط است که به دوام، جادار بودن و سواری راحت معروف است. این خودرو ویژگی‌های مختلفی نظیر سیستم صفحه لمسی و دوربین دید عقب است.  این خودرو که از سال ۱۹۸۲ توسط تویوتا تولید می‌شود، یکی از پرفروش‌ترین خودروهای ایالات متحده است که به دلیل قابلیت اطمینان، ویژگی‌های ایمنی و کارایی سوخت شناخته شده است. هشدار قبل از برخورد، هشدار خروج از خط و کروز کنترل تطبیقی از ویژگی‌های ایمنی این خودرو است. فضای جادار و سواری راحت این خودرو، تویوتا کمری را به انتخابی راحت و مناسب برای همه به خصوص خانم‌ها تبدیل می‌کند.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید