رونالدو سورپرایز شد | اسکورت عجیب ماشین رونالدو در تهران +ویدئو


خبرملت: رونالدو یکی از بزرگترین ستارگان تاریخ فوتبال است. رونالدو در تیم‌های منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس درخشید. رونالدو اکنون بازیکن تیم النصر عربستان است. رونالدو چند سالی است که با جورجینا، دختر اهل آرزژانتین زندگی عاشقانه‌ای دارد.

ویدئویی در فضای مجازی از اسکورت عجیب و بسیار مطمئن اتوبوس حامل بازیکنان و عوامل تیم فوتبال النصر برای رسیدن به ورزشگاه آزادی منتشر شده است.

این شیوه اسکورت مطمئنا برای بازیکنان النصر به ویژه رونالدو بسیار جالب توجه بوده است.

دیدار رونالدو با هنرمند ایرانی

هوادار معلول و پرتوان پرسپولیس با پیگیری‌های مدیرعامل باشگاه به آرزوی خود رسید و عصر امروز با کریستیانو رونالدو دیدار کرد. 

فاطمه حمامی هوادار پرتوان پرسپولیسی است که معلولیتش مانع هنر و شکوفایی او نشد، آرزو کرده بود که وقتی کریستیانو رونالدو به تهران می‌آید بتواند او را ببیند. 

باشگاه پرسپولیس نیز از آن زمان تصمیم گرفت آرزوی فاطمه را محقق کند. با حضور کاروان فوتبال النصر، مدیرعامل باشگاه در ارتباط با مدیران ارشد باشگاه النصر بالاخره شرایط این امر را فراهم آورد و با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت، فاطمه حمامی امروز پس از حضور در باشگاه پرسپولیس، راهی هتل محل اقامت تیم فوتبال النصر شد و با رونالدو دیدار کرد. 

IMG_20230919_183603_764

او تابلوهایی که از وی نقاشی کرده بود را به ستاره بین‌المللی فوتبال جهان هدیه کرد و با او عکسی به یادگاری گرفت.

رونالدو نیز پیراهن شماره ٧ خود را امضا و به فاطمه حمامی اهدا کرد.

 

استقبال هواداران ایرانی از رونالدو

کریستیانو رونالدو امروز سه شنبه همراه با تیم النصر برای بازی مقابل پرسپولیس وارد تهران شد.

بیشتر بخوانید  زن؛ تابوی طالب!

ورود رونالدو به تهران با استقبال شدید هواداران روبرو شده است، به طوری که هواداران وارد محل اقامت رونالدو در هتل اسپیناس پالاس شده‌اند، هرچند این بی نظمی ها ممکن باعث دردسر شود.

دیدگاهتان را بنویسید