علت پلمپ سالن زیبایی ساره بیات امروز خرداد ۱۴۰۲


محمدرضاگلزار سارهبیات

سالن زیبایی ساره بیات پلمپ شد . این سالن زیبایی که دو روز پیش در تهران افتتاح شده بود و جشن مراسم افتتاحیه خود را با حضور بازیگرانی همچون محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی برگزار کردند که این مراسم متضاد شئونات اسلامی و با حضور بانوان و آقایان برگزار شده بود که میهمانان با کشف حجاب و عدم تطابق با مقررات اسلامی و پخش فیلم و عکس از این مراسم منشوری در شبکه های اجتماعی صورت گرفت .

این سالن زیبایی که متعلق به بازیگر کشورمان خانم ساره بیات (بیوگرافی ساره بیات) به دلیل عدم رعایت برخی مسائل مانند حفظ شئونات اسلامی با حضور همسرش و فرزندش و شیرین مقدم  پلمپ شد و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند .

 

ساره بیات

 

بیوگرافی ساره بیات : 

ساره بیات بازیگر سینمای ایران متولد 15 مهر 1358 است که فعالیت خود را در تئاتر از سال 1380 آغاز کرد و برای اولین بازی خود جایزه بهترین بازیگری و دیپلم افتخار جشنواره پلیس را دریافت کرد. پس از فارغ التحصیلی از مؤسسه کارنامه در رشته بازیگری، برای بازی در سریال یک مش پر آقاب انتخاب شد. او پس از اتمام سریال، اولین حضور سینمایی خود را در فیلم مقلد شیطان انجام داد. او تا به امروز نامزد دریافت بیش از 20 جایزه از جشنواره های مختلف فیلم شده است.

بیشتر بخوانید  عکس فروزان جمشید نژاد + بیوگرافی

دیدگاهتان را بنویسید