گل اول پرسپولیس به استقلال امروز چهارشنبه 10 خرداد 1402


عکس 2022 12 17 17 42 24

🔴 گل اول پرسپولیس به استقلال مهدی ترابی (29)

در سال های گذشته مورد انتظارترین بازی سال فینال جام حذفی بین پرسپولیس و استقلال بود. ورزشگاه از دو طرف مملو از هواداران بود و همه بی صبرانه منتظر پیروزی تیمشان بودند.

در ابتدای بازی دو تیم مساوی بودند و هیچ یک از تیم ها نتوانستند برتری مشخصی کسب کنند. تنش در ورزشگاه محسوس بود، زیرا بازیکنان در حال مبارزه با آن در زمین بودند.

اما در دقیقه 25 بازی یک اتفاق جادویی رخ داد. علی کریمی هافبک پرسپولیس با پاس یکی از هم تیمی هایش زمین را ترک کرد و با خیالی آسوده وارد و بیرون مدافعان شد.

وقتی به دروازه نزدیک شد، باز شد و شوت زد. توپ از هوا عبور کرد و به خوبی پشت دروازه استقلال قرار گرفت. با برتری یک بر صفر پرسپولیس، تماشاگران به تشویق پرداختند.

اما کریمی در حالی که اولین گل خود را در این مسابقه جشن می گرفت مورد حمله هم تیمی ها قرار گرفت. هواداران مشتاق بودند و پرچم ها را تکان می دادند و نام تیم خود را سر می دادند.

از همان لحظه پرسپولیس بر بازی مسلط شد و دو گل دیگر به ثمر رساند تا حریف را 3 بر صفر شکست دهد. این یک لحظه تاریخی برای پرسپولیس و هوادارانش بود که سال ها منتظر این لحظه بودند.

اما کریمی در حالی که جام را بالای سرش بردند لبخندی زد و می دانست که نقش مهمی در پیروزی تیمش داشته است. این لحظه ای بود که او هرگز فراموش نخواهد کرد – اولین گل او در فینال جام حذفی مقابل بزرگترین رقبای آنها.

دیدگاهتان را بنویسید