خبر فوری درباره سود سهام عدالت



آنچه دیگران می خوانند:

بگستانی مدیر کل شرکت سپرده گذاری مرکزی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای پرداخت سود دیگری به سهامداران قبل از اعلام سود سرمایه در رابطه با عملیات مالی شرکت ها در سال 1401 وجود دارد؟ وی بیان کرد: سود عملیات مالی سال 1400 شرکت عمدتاً در دو فاز در سال گذشته واریز شد و در حال حاضر وجوه قابل توجهی قابل واریز نیست و در مقیاس سپرده ها نیز پس انداز وجود ندارد. . به همین دلیل داشتن سپرده جداگانه اشتباه است و قطعا با استقبال مردم مواجه نخواهد شد.

وی افزود: با توجه به دلایل فوق احتمال می رود سود باقیمانده سال 1400 با سود سال مالی 1401 ترکیب شود، بنابراین صرفه جویی در مقیاس وجود دارد و دیدگاه منفی در ذهن مردم وجود ندارد. بنابراین فعلا سود سپرده نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که اگر سهامداران مشکل عدم دریافت سود دوره های قبل را حل کنند، زمانی که سود عملکرد مالی را در سال 1401 واریز می کنند، آیا به سود گذشته می رسند یا خیر؟ وی گفت: سود سال های مالی 1397، 1398 و 1393 در اختیار شرکت سپرده گذاری مرکزی است و هر یک از سهامدارانی که این سود را دریافت نکرده اند در صورت ثبت نام در سامانه سجام و به روز رسانی اطلاعات پرداختی خود، کلیه سهامدارانی که این سود را دریافت نکرده اند. این درآمدها در اسرع وقت دریافت می شود. سود سهام پرداختی بر اساس سرمایه به حساب آنها واریز می شود.

بیشتر بخوانید  عکسی از همسر علی نصیریان که بعد از مدت‌ها پخش شد


دیدگاهتان را بنویسید