بخش‌هایی از صنعت دچار رکود است



آنچه دیگران می خوانند:



به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز/ سردار یدالله بوعلی در مراسم اختتامیه همایش دو روزه توانمندسازی بسیج مهندسین صنعت در شیراز گفت: فلسفه برگزاری این گونه همایش ها تبادل تجربیات و آموزش توصیه های علمی است که می تواند برای شرکت کنندگان مفید باشد.

وی با اشاره به فلسفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و باسی در ورود به مسائلی مانند صنعت و معدن، گفت: نهادهایی که صلاحیت دارند مثلاً صنعت، معدن و تجارت برای مسائل صنعتی، محدود هستند و به اندک خود تکیه می کنند. تعداد نیرو و بودجه، در حالی که بسیج به دلیل ارتباطات گسترده می تواند مفید و گیج کننده مردم باشد.

وی ادامه داد: یکی از ماموریت های مهم باسیا هم افزایی ظرفیت های موجود برای رسیدن به نقطه مطلوب است.

سردار بوعلی با بیان اینکه بخش هایی از صنعت دچار رکود شده است، تصریح کرد: بسیج نسبت به هیچ موضوعی بی تفاوت نیست، به ویژه زمانی که بدانیم می توانیم مفید و کارآمد باشیم.

وی با بیان اینکه ورود ما به حوزه هایی مانند صنعت به معنای تداخل و تضاد منافع نیست، گفت: ما در بسیا و سپاه در کمک به سازمان ها و ارگان ها کوتاهی نخواهیم کرد.

فرمانده سپاه فجر فارس در خصوص هم افزایی و نقش راهگشای بسیج گفت: حل مشکل شما تنها فنی نیست بلکه می تواند بازی ساز باشد و با هم افزایی می توانید مشکلات را حل کنید.

بیشتر بخوانید  صنعت بیمه در فضای آرامی فعالیت می کند

وی گفت: اگر خودمان را دست کم نگیریم، درست فکر کنیم و متعهد به عمل باشیم، بخشی از مشکلات صنعت ما حل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید