هزینه سرسام آور تالار عروسی گلزار غوغا کرد



آنچه دیگران می خوانند:


طبق اخبار شما: در روزهای اخیر دو موضوع استفاده از هنرمندان سینمای ایران برای دویدن پشت خودروی محمدرضا گلزار به همراه موضوع ازدواج این سوپراستار جنجالی، بار دیگر نام او را بر سر زبان ها انداخته است.

این مراسم در تالار ویژه گرمدرای کرج برگزار شد و به گفته مسئولان این تالار، اگر هم اکنون بخواهید برای این سالن رزرو کنید، زودترین زمان ممکن ۲۴ و ۲۵ مهرماه خواهد بود و البته با توجه به مسئولان این تالار، این ویلای خاص منوی معمولی مانند طلایی و نقره ای ندارد، اما منوی آن باید برای هر عروس و داماد و مراسم خاص طراحی شود.

اگرچه هزینه های این تالار با توجه به انتخاب عروس و داماد متفاوت است، اما حداقل منوی پذیرایی در این تالار دو میلیون و 500 هزار تومان است، یعنی اگر تعداد مهمانان در عروسی محمدرضا گلزار باشد. حدود 400 نفر بود.

این سوپراستار کمترین میزان پذیرایی را برای این سالن انتخاب کرده است، او باید رقمی در حدود یک میلیارد تومان را فقط برای هزینه پذیرایی و شام عروسی پرداخت کرده باشد و این کمترین رقم ممکن در این منو است، زیرا این رقم دقیقا می تواند باشد. دو برابر شد، یعنی برای هر مهمان به 5 میلیون تومان افزایش یابد.

هزینه گل آرایی در این تالارها از 110 میلیون تومان تا 300 میلیون تومان متغیر است و سایر هزینه ها مانند کیک و سفره عقد بسته به مدل های مختلفی که می توانید انتخاب کنید از 100 میلیون تا 300 میلیون تومان متغیر است.

بیشتر بخوانید  انفجار مهیب در کابل

در واقع اگر محمدرضا گلزار از تمام یا بخشی از هزینه این تالار با حمایت مدیر باغ کاخ استفاده نکرده باشد، بدون شک با عروسی چند میلیاردی روبرو هستیم که طبق ارقام موجود ممکن است بین 3 تا 100 تومان هزینه داشته باشد. 10 میلیارد تومان برای این سوپراستار


دیدگاهتان را بنویسید