معرفی بهترین آموزشگاه کوتاهی مو کشور



آنچه دیگران می خوانند:


آموزشگاه آرایشگری آریس به عنوان یک آموزشگاه فوق تخصصی و آکادمیک برای گذراندن دوره های رشد حرفه ای در این زمینه آموزش آرایشگری ، آموزش کراتینه ، آموزش کار با مواد، آموزش رنگ مو، آموزش میکاپ و میکاپ و …. به صورت تخصصی، تکمیلی و مربیگری در کشور و به عنوان بهترین آموزشگاه آرایشگری بانوان، حرفه ای ترین دوره های تخصصی را در این زمینه برگزار می کند. این کلاس ها شامل مباحث مختلف مرتبط با رشد حرفه ای مدل موی زنانه در 3 سطح تخصصی، تکمیلی و مربی می باشد که در این دوره به صورت کامل به هنرجویان آموزش داده می شود. با شرکت در این دوره می توانید متخصص آرایشگری در زمینه فعالیت خود شوید و انواع مدل ها را بدون مشکل بر روی مشتریان خود پیاده سازی کنید.

اخذ مدرک بین المللی آرایشگری

آریس با پشتوانه 22 سال تجربه و تجربه حرفه ای در زمینه های آرایش و مراقبت از زیبایی و همکاری با استانداردهای بین المللی مانند CTP و CCSV اروپا و استرالیا، به طور انحصاری گواهینامه بین المللی در زمینه آرایش و زیبایی صادر کرده است. اهميت دادن. به دانشجویان خود در کشور می گوید که توسط بیش از 50 کشور جهان تایید شده است. از جمله گواهینامه های بین المللی صادر شده توسط این مرکز می توان به گواهی مدل موی بانوان، گواهی کراتینه مو و … اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  کشتی گیر ناشنوای خراسانی نایب قهرمان مسابقات جوانان جهان شد

برگزاری دوره کوتاهی مو، کراتینه درمانی و … ویژه دانش آموزان شهرستان ها

اگر ساکن استان ها و شهرستان های دیگر هستید و قصد شرکت در دوره های کوتاهی و کراتینه مو در مرکز آموزشی آریس را دارید، نگران نباشید، شرایطی را در نظر گرفته ایم تا بتوانید به صورت فشرده در محل اقامت خود در تهران حضور داشته باشید و در کلاس های درس حاضر شوید. مدت کوتاهی همچنین اگر شاغل هستید و در ساعات کاری امکان شرکت در کلاس های آرایشگری را ندارید و یا از شهرستان می آیید می توانیم در ایام تعطیل دوره هایی را برای شما برگزار کنیم.

ثبت نام در دوره های توسعه حرفه ای آریس

برای ثبت نام در دوره های آموزشی آرایشگری آریس با 10 درصد تخفیف به مدت محدود می توانید از طریق سایت رسمی آموزشگاه به نشانی:

https://academi-eris.com

ثبت نام در دوره های آموزشی


دیدگاهتان را بنویسید