دانلود قسمت 12 پدرخوانده (قسمت ۱۲ سریال پدرخوانده) سریال پدرخوانده قسمت دوازدهم 12



آنچه دیگران می خوانند:


برای دانلود قسمت 12 پدرخوانده به لینک زیر مراجعه کنید

*******

درباره سریال پدرخوانده

نمایش رئالیتی پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب بر اساس یک بازی مافیایی هیجان انگیز و مرموز ساخته شده است. تاکنون فصل اول این مسابقه جذاب در قسمت هفتم منتشر شده و مناسب افراد بالای 12 سال می باشد. در این مسابقه قدرتمندترین پدرخوانده تصمیم می گیرد که اوباش چه کسی را بکشند. انجام این بازی برای داشتن خونسردی و قدرت گفتار مهم است. همچنین بازیکنان این بازی باید توانایی استدلال منطقی داشته باشند. در این بازی نقش بازیکن به صورت مخفیانه مشخص می شود و تنها افرادی که همدیگر را می شناسند اوباش بازی هستند.

بازیگران سریال پدرخوانده

تهیه کننده و کارگردان: سعید ابوطالب، بازیگران: عرفان حسینی، مدیر فیلمبرداری: شهرام رحیمی، صدابرداری: میثم حسنلو، سرپرست گروه طراحی بازی: مرتضی ابوطالب، برنامه ریز: رویا عطارزاده، سردبیر: سیامک مهماندوست، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان، صحنه پرداز: یاسر سنایی، طراح صحنه و لباس: ساروناز امید

دانلود قسمت 13 پدرخوانده

نحوه دانلود رئالیتی شو پدرو دوگاندی

رئالیتی شو «پدر دوغان» را می توانید دانلود کنید و فیلم های مهیج از انواع فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی در ژانرهای مختلف را با سرعت بالا دانلود کنید. لذت ببرید.

دانلود قسمت 12 پدرخوانده

دانلود فیلم

بازیگران سریال پدرخوانده

مجید واشکانی، امیرعلی نبویان، بهاره افشاری، حسن سلیمانی، بهنام تشکر، ترلان پروانه، پیمان بازگی، امیرحسین رستمی، امیرمهدی جوله، کامران تفتی، علی صبوری، سمیرا حسن پور، بیژن بنفشکا س. ، صحرا اسدالهی. ، امیرحسین مدرس، معین زندی (زندی)، سید جواد هاشمی، سپند امیرسلیمانی، کمند امیر سلیمانی، حدیث میرامینی، فرزاد حسنی، باربد بابایی، علی صالحی، ارسلان قاسمی، السا فیروزد آذر، محمد معیت یوز، محمد معیت درویس. کربلایی زاده هومان خیاط، نیکی میربها، ابوالفضل همور، کیمیا بابائیان، مجتبی پوربخش و حسام محمودی در مسابقه پدرخوانده ایفای نقش می کنند.

بیشتر بخوانید  افزایش ۱۵ درصدی کمبود برق در تابستان پیش‌رو | بحران در طبیعت با گاز فلر

بازی پدرخوانده اینگونه است

در بازی پدرخوانده، 11 بازیکن، هفت شهروند و سه اوباش به همراه یک فرد مستقل با یکدیگر رقابت می کنند که طرفین برنده می شوند.

بیوگرافی کارگردان سریال پدرخوانده :

رحیم طوفان: متولد 1357 در اردبیل است. او در سال 1395 در سینما و تلویزیون مشغول به کار شد و در ساخت یک اثر قابل توجه مشارکت داشت. مهمترین کار رحیم طوفان در سال جاری، کارگردانی او در فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم است.

بیوگرافی بازیگران سریال پدرخوانده. :

بهاره افشاری: متولد 23 تیر 1363 در شاهرود سمنان بازیگر و کارگردان است. او دارای مدرک نقاشی و مدرک بازیگری است. او با تدوین شروع کرد و در بازیگری به خوبی پیش رفت و اکنون تجربه کارگردانی را دارد برادری به نام افشاری دارد که در سریال او فرشته است در سال 1383 به شهرت رسید.

کامبیز دیرباز: کامبیز دیرباز فارغ التحصیل دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی است، کامبیز دیرباز قبل از علاقه به بازیگری به رشته الکترونیک علاقه مند بود و در این رشته مدرک گرفت.

ارسلان قاسمی: ارسلان قاسمی متولد ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.

* این مطلب یک گزارش تبلیغاتی است و شمانیوز مسئولیتی در قبال آن ندارد.


بیشتر بخوانید  به روز رسانی اکبرپور: ما دیگر بازیکنی برای بازی با پرسپولیس نداریم

دیدگاهتان را بنویسید