اگر شلوار بگ داری ببین



آنچه دیگران می خوانند:


این روزها، شلوار کیف این سبک در بین زنان و مردان بسیار محبوب است. نحوه راه اندازی شلوار کیف آیا با لباس، مانتو و کفش دیگر آشنا هستید؟ شلوار کیف یا شلوار گشاد، شلوارهای گشادی هستند که در قسمت کمر دارای کش هستند. در برخی مدل ها شلوار کیف الاستیک در اطراف مچ پا نیز استفاده می شود. مدل شلوار کیف امروزه به یکی از پرطرفدارترین طرح های شلوار تبدیل شده است و اگر می خواهید استایلی متفاوت و خاص داشته باشید بهتر است از این طرح شلوار در تیپ خود استفاده کنید. مدل شلوار کیف امروزه به یکی از پرطرفدارترین طرح های شلوار تبدیل شده است و اگر می خواهید استایلی متفاوت و خاص داشته باشید بهتر است از این طرح شلوار در تیپ خود استفاده کنید. متعادل کردن ظاهر کلی در مورد شلوارهای گشاد بسیار مهم است، مراقب باشید بدن خود را با پارچه بیش از حد غرق نکنید.

اگر شلوار گشاد دارید، نگاه کنید

شلوارهای دمپا گشاد معمولاً برای فصل های بهار و تابستان مناسب هستند، اما می توانید در فصول سرد سال نیز از شلوار جین استفاده کنید. شلوارهای دمپا گشاد معمولا استایلی راحت و آزاد و بی دغدغه به شما می دهند، بنابراین اگر می خواهید ظاهری آراسته و رسمی داشته باشید، بهتر است از شلوارهای گشاد استفاده کنید که کمتر گشاد هستند. در این مقاله می خواهیم در مورد نحوه ست کردن شلوار با کیف صحبت کنیم تا بدانید که چه چیزی بهتر است شلوار کیف بپوشید.

بیشتر بخوانید  ۱۳ بیمار کرونایی در قم جان باختند

J446SkiTCz6Z

Z8IvI7o1cNVs

v3SGi6F6VmD2

barlPokammV3

نکاتی برای تا کردن شلوار

متعادل کردن ظاهر کلی در مورد شلوارهای گشاد بسیار مهم است، مراقب باشید بدن خود را با پارچه بیش از حد غرق نکنید.

افراد چاق که می خواهند کیف را با مانتو کوتاه ست کنند باید به این نکته توجه کنند که در این نوع مدل شلوارها مرکز توجه هستند و اگر می خواهند لاغر به نظر برسند از رنگ های ساده و سرد استفاده کنند. همچنین پوشیدن شلوار راه راه عمودی می تواند فرد را لاغرتر نشان دهد. شلوار فاق بلند قد شما را بلندتر نشان می دهد، بنابراین برای افراد سایز بزرگ انتخاب خوبی است.

افراد لاغری که می خواهند مانتو کوتاه با شلوار کیف بپوشند، بهتر است شلوارهای گلدار را در رنگ های گرم و شاد انتخاب کنند. همچنین افرادی که پاهای لاغری دارند می توانند با این سبک لاغری پاهای خود را بپوشانند. بنابراین انتخاب مانتو کوتاه با شلوار گشاد برای این افراد انتخاب بسیار جذابی خواهد بود.

افرادی که اندامی سیبی شکل دارند (قسمت بالایی بدنشان بزرگتر از قسمت پایینی است) می توانند با پوشیدن شلوارهای گشاد این سبک به تناسب بهتری دست یابند. همچنین افرادی که اندامی گلابی شکل دارند نیز می توانند با این استایل توجه را از قسمت های چاق بدن دور کنند.

مدل دیگر آن با شلوار جین گشاد، بلوز آستین بلند سفید، با یک سویشرت طرح دار مشکی و یک جفت نیم بوت مشکی و اکسسوری طلایی است.

اگر می خواهید مانتو کوتاه با شلوار گشاد بپوشید باید در انتخاب مانتو دقت کنید که مانتو خیلی تنگ نباشد چون شلوار را بد جلوه می دهد.

بیشتر بخوانید  ترکیب پرسپولیس برابر سپاهان مشخص شد

شما در انتخاب مانتو برای شلوار کیف مختارید، هر نوع کتی (باز، جلو، عبایی و …) بپوشید.

اگر می خواهید یک کت کوتاه با شلوار گشاد بپوشید، انتخاب رنگ شلوار گشاد بسیار مهم است و باید زمان زیادی را صرف آن کنید. اگر دمپایی پهن شما رنگ های خنثی دارد، می توانید به راحتی بقیه استایل خود را با رنگ های دیگر تکمیل کنید زیرا رنگ های خنثی را می توان به راحتی با رنگ های دیگر ست کرد.

یک کت کوتاه با شلوار جین گشاد گزینه خوبی برای موقعیت های دوستانه و محل کار است. برای تکمیل این استایل می توانید از کفش های پاشنه دار یا تخت استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید