هفته آخر اسفند تعطیل است



آنچه دیگران می خوانند:


امام جمعه بندرعباس با اشاره به مصادف شدن ماه مبارک رمضان و نوروز بایرام گفت: یکی از پیشنهادات در این زمینه این است که دولت هفته آخر اسفند را تعطیل اعلام کند تا مردم از این مناسبت بهره مند شوند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در نماز جمعه بندرعباس با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه نیمه شعبان و میلاد امام عصر (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: ایران اسلامی از امنیت بسیار خوبی برخوردار است و عامل مهم در تحقق این امنیت، تلاش و فداکاری نیروهای امنیتی کشور است که به صورت ناشناس تلاش می کنند تا سایه ای از امنیت در این کشور وجود داشته باشد.

وی افزود: نیروهای وزارت اطلاعات چه در داخل استان و چه در کشور را می توان قهرمانان گمنامی نامید که جان خود را به خطر انداختند تا مردم ما احساس امنیت و آرامش کنند و توطئه های مختلف دشمن شکست خورد.

امام جمعه بندرعباس گفت: امام زمان (عج) ادامه و تکمیل همه اولیای خداست و برای حضور در حکومت کریمه آن حضرت باید با ایشان ارتباط داشته باشیم.

وی در قسمت دوم سخنان خود که به فرا رسیدن نوروز بایرام اشاره می کند، اظهار داشت: امسال طبق تقویم ماه رمضان مصادف با نوروز بایرام است و دولت باید برای این موضوع تدبیری بیندیشد تا مردم می توانند به سفر و تفریح ​​بپردازند و از ماه مبارک رمضان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید  فروشگاه رفاه کارگر شهر بجنورد متولد شد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: یکی از پیشنهادات در این زمینه این است که دولت هفته آخر اسفند را تعطیل اعلام کند تا مردم از این فرصت بهره مند شوند.

وی ادامه داد: استان هرمزگان همواره یکی از مقاصد مهم گردشگری بوده و در نیمه دوم سال و در تعطیلات نوروزی میلیون ها نفر به این استان سفر می کنند، از این رو لازم است مسئولان استانی برای ارائه خدمات مناسب اقدامات لازم را انجام دهند. مسافران و گردشگران، بنابراین هیچ مشکلی در آنجا وجود ندارد

آبادی زاده در قسمت دوم سخنان خود به سالروز تاسیس کمیته امداد اشاره کرد و گفت: مددجویان کمیته امداد از برکت کارکنان این نهاد حمایتی هستند لذا کارکنان و ماموران این نهاد مهم استفاده کنند. تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان.


دیدگاهتان را بنویسید