محمد حاج حسینی فوت کرد + بیوگرافی و علت مرگ حاج حسینی



آنچه دیگران می خوانند:


گزارش کردن تو خبر: محمد حاج حسینی بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون بر اثر نارسایی ریوی در بیمارستان درگذشت. به گزارش رهگیری خانه سینما، این خبر تایید شده و این بازیگر امروز چهارشنبه ۱۹ اسفند درگذشت.

همچنین دختر این بازیگر درباره علت مرگ وی به ایسنا گفت: پدرم در سال 1392 در حین بازی در پروژه ای در خارج از تهران به برونشیت مزمن مبتلا شد و از آن زمان این بیماری او را به دنبال داشت و دو هفته پیش در بیمارستان بستری شد. به دلیل نارسایی ریوی صبح امروز درگذشت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پدرش علاوه بر بازیگری، 30 سال به عنوان وزیر آموزش و پرورش نیز فعالیت داشته است.

محمد یاج حسینی در سال 1321 در شهرری متولد شد و در دوران بازیگری با کارگردانانی چون تهیمنه میلانی، مجید مجیدی، مصطفی کیایی، کمال تبریزی، رضا عطاران، محمدحسین لطیفی، همایون شهنواز و … همکاری داشت.

از جمله نقش‌های او می‌توان به بازی در فیلم‌های «ضد گلوله» (1390)، «سوپراستار» (1387)، «عینک‌های دودی» (1378)، «بچه‌های اسکی» (1375) و همچنین سریال‌های فراموش نشدنی مانند «دلیران تنگستان» اشاره کرد. «متهم فرار کرد»، «سفر سبز»، «عصر شورشیان»، «چهار چرخ» و «حسادت».

پیکر این هنرمند فقید فردا پنجشنبه 20 اسفندماه ساعت 10:30 صبح از مقابل قطعه عروجیان بهشت ​​زهرا (س) به سمت قطعه هنرمند تشییع و در جوار محمد تقی کاملی (بازیگر) به خاک سپرده می شود.

بیشتر بخوانید  تاکید بر بهره گیری از توانمندی ساخت داخل در پروژه ساخت و تامین بالگردهای غیر نظامی


دیدگاهتان را بنویسید