های‌بانک؛ پلتفرم دیجیتال بانک کارآفرین رونمایی شد



اواسط بهمن ماه امسال با فراهم شدن بسترهای لازم و نهایی شدن مراحل تست و بهره برداری، پلتفرم جامع «بانک عالی» به مرحله نهایی رسید و برای پاسخگویی به نیازهای بانکی به بازار عرضه شد. مشتریان و ارائه انواع خدمات مالی.

این پلتفرم دیجیتال که در چهار نسخه تحت وب، اندروید، ios و pva راه اندازی شده است، انواع خدمات بانکی و غیربانکی مورد نظر مشتریان از جمله افتتاح حساب شخصی در کمتر از 10 دقیقه (هم برای مشتریان بانک و هم برای مشتریان بانکی و غیر بانکی) را پوشش می دهد. برای افرادی که مشتری بانک نیستند، تبدیل حساب آنلاین به حساب نمایندگی برای ورود و انجام معاملات در بورس کالا، ثبت و صدور فیشر چک، استفاده از خدمات اینترنت بانک و موبایل بانک به صورت متمرکز، انجام کارت به کارت. خدمات و غیره نقل قول همچنین پوشه قانونی برای استفاده شرکت ها و مجموعه های حقوقی از ویژگی های منحصر به فرد این پلتفرم می باشد.

ارائه پلتفرم دیجیتال «بانک عالی» به عنوان بخشی از برنامه های بانک کارهان برای تبدیل شدن به یک بانک کاملاً هوشمند محقق شد و چشم انداز آن تبدیل شدن به یک بستر جامع مالی است.

در همین راستا پیشتر دکتر احمد بهاروندی، مدیر کل پردوزتنیک بانکا در مراسم بیست و سومین سالگرد تاسیس این بانک بر لزوم ارائه انواع خدمات بانکی به صورت دیجیتال و مدرن تاکید کرد. مشتریان و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، خدمات شرکت های زیرمجموعه گروه مالی کارآفرین نیز بر روی این بستر دیجیتال قابل ارائه است و امیدواریم شاهد بستر جامع مالی بر روی این بستر باشیم.

بیشتر بخوانید  پیشنهاد اروپا برای از بین بردن زیرساخت سانتریفیوژ الکترونیکی ایران

هیبانک بر اساس دانش بومی کارشناسان هلدینگ نگاه شعبه فناوری اطلاعات بانک ساخته شده و در طراحی آن بر سادگی، سهولت دسترسی و تسریع عملیات بانکی تاکید دارد.

مشتریان می توانند برای دریافت و نصب این نرم افزار کاربردی و مبتکرانه به وب سایت Hibank.karafarinbank.ir یا فروشگاه های مجازی ایرانی مراجعه کنند و تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود را به صورت کاملا آفلاین و در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

راهنمای جامع استفاده از “بانک بالا” در سایت مذکور منتشر شده است و مرکز تماس بانک کاربهار به شماره 02123350 نیز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان می باشد.

روابط عمومی بانک Preduzetnička

دیدگاهتان را بنویسید