شرکت تولیدرینگ سایپا در مسیر تولید دانش بنیان



مظفر فروتن مدیرعامل شرکت تولید رینگ سایپا با اشاره به تحول اساسی و توجه به تولید دانش بنیان در این شرکت گفت: یکی از اهداف این شرکت دستیابی به فناوری تولید رینگ های آلومینیومی و افزایش نیاز به آلومینیوم است. رینگ در خودروهایی که محصولات گروه سایپا و سایر خودروسازان شرکت تولید رینگ به سایپا اجازه توسعه و تاسیس کارخانه تولید رینگ آلومینیومی با ظرفیت 3 میلیون حلقه در سال را با همکاری و مشارکت سایپا داده است. سرمایه گذاران مشتاق

وی افزود: بر این اساس شرکت دیکستال جیلی اعلام آمادگی کرد و نحوه همکاری ما مشخص خواهد شد. برای این منظور یک برنامه عملیاتی با شرکت چینی دیکستال جیلی در حال تدوین است.

فروتن با اشاره به حضور مدیران هلدینگ جیلی از شرکت رینگ سازی سایپا در خرمشهر گفت: مدیران این شرکت در بازدید از خط تولید و امکانات کارخانه تولید رینگ فولادی، ظرفیت مهندسی و زیرساخت های موجود را مورد ارزیابی قرار دادند. برای تولید رینگ های آلومینیومی

وی افزود: استفاده از دانش روز دنیا و انتقال آن دانش به کشور و همچنین توسعه صنعت چرخ سازی آلومینیوم در ایران از اهداف این همکاری است.

هوانگ ژیان مدیر کل دیکستال جیلی در این بازدید با استقبال از همکاری در زمینه تولید چرخ های آلومینیومی با شرکت رینگ سازی سایپا گفت: زیرساخت های مناسب، موقعیت استراتژیک کارخانه، نیروی مهندسی، نیروی کار ماهر و تمایل مدیر شرکت به تولید آلومینیوم قابل تحسین است.”

وی شرکت تولیدی سایپا را بهترین گزینه برای سرمایه گذاری و همکاری با شرکت دیکستال جیلی برشمرد و افزود: به زودی هلدینگ مسائل فنی و مهندسی، بازار فروش، مسائل اقتصادی، نحوه تحقق پروژه و زمان شروع عملیات اجرایی را تایید می کند. جلسات حرفه ای..

بیشتر بخوانید  این قابلیت عجیب دوربین آیفون ۱۵ پرو همه را متحیر کرد!

سایپان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید