کمبود شیشه برای شرکتهای نوشیدنی و سایر تولیدکنندگان از زمان همهگیری، که با جنگ روسیه و اوکراین تشدید شد، ادامه داشته است، و کارشناسان میگویند برای اطمینان از در دسترس بودن محصولاتمان، باید به منابع جایگزینی برای عرضه نگاه کنیم.
با این حال، این شرکت قصد دارد محصولات بیشتری را در بطری های شیشه ای بفروشد که قابل برگشت هستند و نگرانی های مربوط به ضایعات را کاهش می دهند. شرکت کوکاکولا بطری های شیشه ای قابل استفاده مجدد را در فرانسه، اسپانیا و بلژیک عرضه کرده است. این شرکت در سال جاری قیمت محصولات خود را افزایش خواهد داد.
به گزارش رویترز، پپسی همچنین اعلام کرد که قیمت نوشابهها و تنقلات خود را پس از چندین بار افزایش قیمت در سال گذشته کاهش میدهد و به این غول نوشیدنی کمک میکند سود و درآمد سهماهه چهارم را که بیش از تخمینهای تحلیلگران بود، کسب کند.