۶۰ ثانیه فرصت دارید تا ۴ حیوان پنهان شده در تصویر را پیدا کنید! + پاسخ



آنچه دیگران می خوانند:

توهمات نوری مانند تست بینایی درخت حیوانات راهی عالی برای ارزیابی هوش در کوتاه ترین زمان ممکن است. برای تخمین ضریب هوشی خود، نیازی نیست که با معادلات و فرمول های ریاضی سر و کار داشته باشید. در عوض، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آزمون ها، پازل ها و آزمون های مختلف را حل کنید تا خلاقانه قدرت ذهنی خود را اندازه گیری کنید. بیایید تست بینایی درخت حیوانات را انجام دهیم. در تصویر زیر چهار حیوان پنهان شده است، شما می توانید سه حیوان را به راحتی ببینید، اما حیوان چهارم به سختی دیده می شود، آیا می توانید این حیوان را روی درخت پیدا کنید؟

بیایید نگاهی دقیق تر به تصویر بیندازیم؛ تصویری از درخت آبی اما غبارآلود و بی برگ. تمام جزئیات تصویر یک روز پاییزی را نشان می دهد، زیرا هوا ابری است و برگ ها ریخته اند. کاری که باید انجام دهید این است که چهار حیوان روی درخت را پیدا کنید. اگرچه این سه حیوان به راحتی قابل مشاهده هستند و می توانید آنها را خیلی سریع پیدا کنید، اما مطمئناً حیوان چهارم شما را به چالش خواهد کشید.

پس باید خارج از ذهن خود فکر کنید و در تحلیل سناریوی معما کمی متفاوت فکر کنید تا به پاسخ برسید. امروز نیز از شما می خواهیم که از مهارت های خلاقانه خود استفاده کنید و به تست تشخیص خطای تصویر پاسخ صحیح بدهید.

بیشتر بخوانید  رشد ۲.۶ درصدی تورم ماهانه در دی ماه

پس بیایید شروع کنیم، شما 60 ثانیه فرصت دارید تا به حیوان آزمایش بینایی درخت پاسخ دهید.

زمان شما اکنون آغاز شده است

علامت گذاری…

تاک…

علامت گذاری…

..

زمان به پایان رسیده است!

خوب، وقت آن است که یک آزمایش چشم انجام دهید. آیا می توانید 4 حیوان پیدا کنید؟ حیوان چهارم چیست و چه قسمتی از درخت است؟

اگر موفق شدید هر 4 حیوان را پیدا کنید، به شما تبریک می گویم! شما نه تنها از هوش بالایی برخوردارید، بلکه قدرت ادراک بالایی نیز دارید. اما اگر هنوز نتوانسته اید آنها را پیدا کنید، تصویر زیر را بررسی کنید تا پاسخ خود را دریافت کنید!

تست هوش

پاسخ: در تصویر 3 خرگوش روی شاخه های درخت وجود دارد و حیوان چهارم عنکبوت است که پایش به تنه درخت چسبیده است.


دیدگاهتان را بنویسید