این میوه به افزایش میل جنسی کمک می کند!



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: از طرفی به حرام بودن معروف است و از طرف دیگر می گویند شفای بسیاری از دردهاست. در مورد سیب صحبت می کنیم، میوه ای که خواص بی شمارش آن را به یک غذای استثنایی تبدیل کرده است. اما اخیراً دانشمندان فواید دیگری از سیب را کشف کرده اند، به گفته آنها، زنانی که به طور منظم یک یا دو سیب در روز می خورند نسبت به زنانی که سیب در رژیم غذایی خود ندارند، رابطه جنسی بهتری را تجربه می کنند.

در این تحقیق 781 زن مورد آزمایش قرار گرفتند که سابقه اختلالات جنسی نداشتند، داروی خاصی استفاده نکردند و دچار افسردگی نبودند. نتایج نشان داد که مصرف روزانه سیب نه تنها احساس بهتری در زنان ایجاد می کند، بلکه عملکرد جنسی آنها را نیز در جهت مثبت تغییر می دهد.

در واقع سیب نیز مانند شکلات حاوی مقدار قابل توجهی پلی فنول و آنتی اکسیدان است که باعث افزایش جریان خون در دستگاه تناسلی زنان می شود و همچنین فلوریزین موجود در سیب که مشابه هورمون استروژن است، لذت و رضایت زنان را افزایش می دهد. در یک رابطه رابطه جنسی کمک می کند. جالب است بدانید که بسیاری از خواص ذکر شده فقط در پوست سیب یافت می شود. به همین دلیل به خانم ها توصیه می شود برای داشتن رابطه جنسی خوب، خوردن سیب با پوست را فراموش نکنند.

بیشتر بخوانید  نشست استاندار آذربایجان شرقی با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار به روایت تصویر


دیدگاهتان را بنویسید