ماجرای گیلدخت از سریال کره‌ای کپی شده



آنچه دیگران می خوانند:

در مجموع، «گیلدخت» در تقلید سطحی از درام های تاریخی کره ای، با معرفی ما به آشپزخانه خان و نمایش غذاهای لذیذ و رنگارنگ و مراحل تهیه آنها، سعی در ایجاد فضای مفرح داشت، اما ماجراهای این مرحله، آشپزخانه است. نه ارتباط قابل درک با داستان اصلی دارد و نه به خودی خود نشان دهنده نکته قابل توجه و جالبی است.

گیلدخت

اگرچه این توضیح بخشی از داستان سریال گیل دخت است و شاخه های دیگری نیز به داستان این سریال اضافه شده است، اما شاخه اصلی داستان عشق دختر و پسری است که با ازدواجشان مخالفت شد.

در دوران کاجار می گذرد و تقریباً می توان پایان سریال را حدس زد و بیشتر برای مخاطبان تلویزیون سرگرم کننده است.

پایان داستان را می توان حدس زد

به عبارت دیگر، اگر بخواهیم سریال گیل دخت را برای کسی که آن را ندیده توضیح دهیم، کافی است در چند جمله داستان را بگوییم که یک رعیت عاشق دختر خان شد، اما خان مخالف ازدواج آنها و این دختر است. و پسر با سختی ها و عذاب ها روبرو می شوند تا به یکدیگر برسند.

ظاهر و تقلید ظاهری

“گیلدخت” در تقلید بسیار سطحی و سطحی از درام های تاریخی کره ای سعی کرد با معرفی آشپزخانه خان و نشان دادن غذاهای لذیذ و رنگارنگ و مراحل تهیه آنها فضایی مفرح ایجاد کند، اما ماجراهای آشپزخانه فعلا نیست. ارتباط قابل درک با داستان اصلی دارند و به خودی خود بیانگر نکته قابل توجه و جالبی نیستند.

بیشتر بخوانید  باشگاه فوتبال پرسپولیس محبوب ترین باشگاه جهان شد

حتی تریلر این سریال که یکی دو هفته پیش پخش شد، چیزی جز پریشانی، آوارگی و بدبختی را نشان نمی داد. دو بخش اول همین برداشت را تایید می کند. خلاصه اگر کسی علاقه مند به تماشای داستان بلند رنج های یک دختر بی گناه باشد، مطمئنا از دیدن این سریال لذت خواهد برد!

اما اگر به دنبال سریالی هستیم که با چالش‌ها و پیچیدگی‌های داستانی خود احساس خوبی به ما بدهد و ما را مجذوب خود کند، فکر نمی‌کنم با وجود سریال‌های درجه یک غربی و شرقی که به راحتی در دسترس هستند، دلیلی برای تماشای «گیلدخت» نداشته باشیم. .


دیدگاهتان را بنویسید