پرداخت 80 درصد طلب 120 روزه پیمانکاران مگاموتور



آندره بدروسیان گفت: نوسازی و نوسازی ناوگان تولیدی و تامین منابع مالی از چالش های تامین قطعات است که برای رفع این مشکل مگاموتور موفق به اخذ مجوز نوسازی و نوسازی ناوگان تولیدی از وزارت صنعت، معدن و معدن شد. و تجارت به عنوان یک شرکت برای تولید جزء اول. همچنین طی سال گذشته از نظر تامین مالی این شرکت موفق به پرداخت تقریبا 80 درصد از مطالبات 120 روزه پیمانکاران شده است.

وی افزود: پس از اعمال تحریم ها اتکا به تولیدکنندگان داخلی افزایش یافت و خوشبختانه با اقدامات واحد تامین و با همکاری خوب تولیدکنندگان داخلی، نه تنها کاهش تولید نداشتیم، بلکه شاهد افزایش نیز بودیم. در تولید گاهی اوقات

بستریان تصریح کرد: این شرکت در این مدت موفق به تحویل یک هزار و 850 دستگاه موتور، گیربکس و محور به گروه خودروسازی سایپا شد، همچنین طبق برنامه سایپا باید این تعداد به 2 هزار دستگاه افزایش یابد.

وی افزود: سبد قیمت خرید مگاموتور نسبت به شرکت های مشابه در وضعیت خوبی قرار دارد که به یکی از ویژگی های مثبت مگاموتور در ایجاد رقابت تبدیل شده است.

معاون تامین مگاموتور تاکید کرد: با این رویکرد و حذف رقبای خارجی، ارتباط بین تولیدکننده و گروه آسان شد و تمایل تولیدکنندگان به همکاری با مگاموتور نیز تمایل به همکاری با گروه را در زمینه ایجاد زمینه افزایش داد. رقابت داخلی بنابراین با مذاکره توانستیم روابط و تعاملات محدود به تحریم را به فرصت تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

وی در ادامه به معیارهای انتخاب تامین کنندگان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به نحوه اجرای نتایج به دست آمده در ممیزی کیفی و ممیزی های مالی-اقتصادی (که بیانگر توانایی مالی سازنده است)، در مگاموتور دو معیار برای انتخاب تامین کنندگانی که با این ارزیابی ترکیب می شوند، ارزیابی نهایی تولیدکننده را برای همکاری تعیین می کند.

بدروسیان در پایان از تنگناهای تامین قطعات گفت: هر سه ماه یکبار گلوگاه های تامین بر اساس داده های معاونت برنامه ریزی و روش های آماری تحلیل و ردیابی می شود و برنامه اجرایی به مهندس تدارکات ابلاغ می شود. مدیریت.

سایپان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید