عرضه دو شاسی بلند جذاب در بورس کالا+ قیمت پایه



آنچه دیگران می خوانند:

پس از کش و قوس های فراوان سرانجام فروش خودرو به نتیجه رسید. باخمن موتور در دور جدید فروش خودرو از طریق بورس کالا، دو مدل از محصول شاسی بلند خود را معرفی خواهد کرد. این خودروساز خصوصی Fidelity را در دو مدل با 5 و 7 صندلی برای مشتریان عرضه می کند.

طبق اخبار منتشر شده قیمت پایه مدل 5 نفره باید 759 میلیون تومان باشد و مدل 7 نفره با قیمت پایه 772 میلیون تومان در بورس عرضه می شود. بنابراین داوطلبان این فرصت را دارند تا شانس خود را برای خرید فیدلیتی با قیمت کمتر از 800 میلیون تومان امتحان کنند. البته 13 درصد مالیات و عوارض به قیمت پایه نهایی این خودروها اضافه می شود. متقاضیان خرید این خودروها می توانند با کمک کارگزاران بورس تا ساعت 17 روز دوشنبه 24 بهمن ماه سال جاری در این طرح فروش خودرو ثبت نام کنند.

علاقه مندان به این دو مدل SUV باید مبالغ اصلی را در حساب های پروکسی خود ذخیره کنند. هر کد صرافی مجاز به شرکت در خرید یکی از دو مدل Fidelity می باشد. موتورهای باخمن 500 دستگاه از هر یک از مدل های فوق را تحویل می دهند. بنابراین هزار دستگاه فیدلیتی در دو مدل به تابلوی بروس کالا می رود. رنگ های در نظر گرفته شده برای این دور از فروش سهام خودرو سفید و مشکی خواهد بود. بررسی اجمالی فروش فیدلیتی در بورس کالا نشان می دهد در آخرین دور فروش، فیدلیتی 7 نفره در نهایت با قیمت پایه نهایی حدود یک میلیارد و 264 میلیون تومان به فروش رسید.

بیشتر بخوانید  تیم خواهان احمد نوراللهی و مبلغ پیشنهادی لو رفت / مبلغ درخواستی احمدنور برای ماندن در پرسپولیس

بورس در نظر دارد Fidelity را روز سه شنبه 4 بهمن ماه سال جاری معرفی کند.


دیدگاهتان را بنویسید