خبر خوش به کارمندان | افزایش حقوق 20 درصدی در راه است



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: میثم لطیفی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس بودجه سال 1402 موظف هستیم نسبت به سال قبل حق اولاد 100 درصد و حق خانواده 50 درصد افزایش دهیم. اولین افزایش در دسامبر گذشته اتفاق افتاد. بر این اساس 600 هزار تومان برای حقوق خانواده و 200 هزار تومان برای فرزندان اضافه شد. لایحه بودجه سال آینده برای حقوق خانواده 900 هزار تومان و برای حقوق اولاد 400 هزار تومان خواهد بود.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: با همکاری مجلس، تحت عنوان دستور جدید در آیین نامه استخدامی، از قبل حقوق افزایش یافت که بالغ بر سه هزار امتیاز و یک میلیون تومان شد. پیشنهاد امسال هم این بود که به جای تغییر ضریب حقوق، در قضاوتی که بحث می شود این رقم را افزایش دهیم.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه معتقد بود بر اساس دستور باید همان 20 درصد افزایش یابد. نظر ما این بود که اگر می‌خواهیم یک سیستم جبرانی عادلانه داشته باشیم، به مرور زمان باید از این مدل سطح جدید بازیابی حقوق استفاده کنیم تا به تدریج فضا و حداقل و حداکثر فاصله در بخش دولتی را نسبت به الان مدیریت کنیم. ما آن را کاهش می دهیم.

وی تاکید کرد: پیشنهاد ما افزایش دو میلیون تومانی به 6000 امتیاز بود که برای همه کارکنان دولت اضافه می شد و سطح فوق العاده تعمیرات از 3000 امتیاز به 9000 امتیاز تغییر می کرد اما در نهایت پیشنهاد ر. سازمان برنامه و بودجه مصوب که معادل 20 درصد افزایش حقوق می باشد.

بیشتر بخوانید  لهستان به مرحله یک چهارم نهایی والیبال المپیک راه می یابد


دیدگاهتان را بنویسید