ذوب آهن اصفهان سرآمد “ساخت داخل” قطعات و تجهیزات صنعت فولاد



مهدی کوهی در چهارمین روز کاری از سفر خود به ذوب آهن اصفهان به عنوان مدیرعامل این مجموعه عظیم صنعتی به همراه مهرداد تولایان عضو هیات مدیره و معاون عملیات و تنی چند از اعضای این شرکت معاونان و مدیران روز دوشنبه 17 بهمن با حضور در کارگاه 46 بازیگری. 47 (فریم فلزی) و 48 (ماشینکاری و عملیات حرارتی) با برنامه ریزی مدیریت و نظارت بر نگهداری و تعمیرات کارخانه با امکانات کارگران این کارگاه ها و تولید قطعات آشنا شد. و تجهیزات از نزدیکتر و همچنین در جلسه سال به تشریح رویکردهای شرکت و اهمیت تولید قطعات و تجهیزات پرداخت.

همدلی و هم افزایی دستاوردهای ماندگاری ایجاد می کند

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: این مجتمع بزرگ صنعتی بنیانگذار تولید فولاد در ایران و اشاعه دهنده فرهنگ صنعت فولاد در کشورمان محسوب می شود. برنامه ریزی برای رشد و پیشرفت ذوب آهن اصفهان تا رسیدن به قله های رونق و پیشرفت وظیفه تک تک ماست. البته در این مسیر چالش هایی وجود دارد اما معتقدم سرمایه انسانی توانمند ذوب آهن با همدلی و هم افزایی برای خلق دستاوردهای ماندگار بر هر چالش و مانعی فائق خواهد آمد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ادامه داد: تامین مالی مناسب، خرید به موقع، تولید هوشمندانه و فروش عاقلانه باعث موفقیت زنجیره تولید یک واحد صنعتی می شود و البته سرمایه انسانی نیز توانمند است که اجزای این زنجیره را طی فرآیندی هدفمند و با کمترین ضایعات تولیدی و ارزشی و ذوب آهن اصفهان و در دوره کنونی با همکاری تمامی ادارات روزانه چنین رویکردی را دنبال می کند تا رشد و توسعه مجموعه در ابعاد مختلف و در مقیاس بزرگتر، سربلندی ایران عزیزمان باشد. در عرصه ملی و بین المللی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  تعطیلی مدارس سه شنبه 20 دی

وی گفت: تولید مجموعه قطعات و تجهیزات در کارگاه های ذوب آهن اصفهان مایه مباهات صنعت فولاد و نمونه ای از مدیریت جهادی و دانش بنیان است.

مهدی کوهی افزود: ذوب آهن در اصفهان یک افتخار ملی است و باید در سطح ملی مدیریت شود.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: دستاوردهایی که امروزه دانش بنیان نامیده می شود در شرکت ذوب آهن اجرا شد و علاوه بر تامین نیازهای داخلی شرکت های خارج از ذوب آهن، خودکفایی در بخش های لازم را نیز تضمین کرد. و صنعت سیمان نیز از داخل ساخته می شود.

مهدی کوهی تصریح کرد: تولید محصولات با ارزش افزوده و تهیه مواد اولیه از منابع داخلی یک رویکرد مستمر در برنامه کاری این شرکت است تا از این زمان ارزش آفرینی و کاهش هزینه بیشتری برای ذوب آهن به ثبت برسد و بنابراین در تا متوجه شویم از این چیزها دست نخواهیم کشید.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: با ساخت نیروگاه، ساخت سرویس های یوتیلیتی مورد نیاز ذوب آهن آغاز می شود و در حوزه آبرسانی نیز اقدامات لازم در بخش های مختلف انجام می شود.

تولید راه آهن سراسری در ذوب آهن بلند همتان جاودانه شده است

این مسئول گفت: رهبر معظم انقلاب همواره حمایت ویژه ای از تولید داخلی دارند و این رویکرد سال هاست در ذوب آهن اصفهان دنبال می شود و تولید راه آهن سراسری یکی از دستاوردهای درخشان این مجموعه محسوب می شود. ، که در کارنامه ذوب آهن جاودانه شده است.

مهرداد تولاییان، عضو هیئت مدیره و معاون عملیات شرکت نیز گفت: کارگران کارگاه های ساختمانی کارخانه با فعالیت شبانه روزی خود با تکیه بر دانش و دانش خود همواره نشان داده اند که هیچ چیز برای آنها غیر ممکن نیست. تجربه، قطعات و تجهیزات ذوب آهن و صنایع مختلف کشور را فراهم می کند

بیشتر بخوانید  صعود تیم والیبال نوجوان به نیمه‌نهایی

نقش اساسی در ثبت سوابق مختلف کارخانه، ساخت قطعات و تجهیزات استاندارد دارد

وی افزود: تولید قطعات و تجهیزات استاندارد نقش اساسی در ثبت سوابق مختلف کارخانه ایفا می کند و خوشبختانه در این زمینه مشکلی نداریم و ورودی های فنی مورد نیاز این اداره نیز با همکاری مجموعه های مرتبط تامین می شود. “

مهدی یزدان پناه مدیر برنامه ریزی و نظارت بر نگهداری و تعمیرات ذوب اصفهان افزود: در این مجموعه دستگاه ها و تجهیزات بسیار متنوعی وجود دارد که با نوسازی آنها باعث افزایش راندمان در قسمت های مختلف می شود، بنابراین به دنبال شرایط فنی این هستیم. دپارتمان اطمینان حاصل می کند که برنامه کاری را با تمرکز کامل انجام می دهد.

وی در ادامه گزارش کاملی از دستاوردهای این مدیریت در زمینه تولید قطعات و تجهیزات مختلف کارخانه و سایر صنایع کشور ارائه کرد که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

شایان ذکر است رمضانعلی فرهادی معاون برنامه ریزی و تولید قطعات، محمود شفیعی معاون برنامه ریزی و تعمیرات و حسین بحرلویی رئیس بازرسی فنی مدیریت نت مکانیک نیز توضیحات مبسوطی در خصوص فعالیت های انجام شده و برنامه های در دست اجرا ارائه کردند. .

دیدگاهتان را بنویسید