راهیان «میراث فرهنگی» مانند راهیان نور راه‌اندازی شود



آنچه دیگران می خوانند:



به گفته Shamanevsحجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با علی دارابی معاون میراث فرهنگی و معاونت میراث فرهنگی گفت: مهمترین وظیفه و رسالت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری است. و صنايع دستي «نظريه بزرگ» آن است كه در سه حوزه بايد رسالتي مبتني بر حكمت اسلامي و پيوند ايران و اسلام ارائه كند تا كمك لازم را در شوراي عالي انقلاب فرهنگي براي سند ملي داشته باشيم. میراث فرهنگی کشور

حسین پناه افزود: نباید از ترس نفوذ بیگانگان در گردشگری و گردشگری، صنعت گردشگری را محدود کنیم چرا که در هر لایه، صنف و نهادی امکان نفوذ وجود دارد. در حوزه میراث فرهنگی نیاز به تئوری داریم، نباید دوقطبی ایجاد کنیم. ایران و اسلام تداوم تاریخی هویت ما ایرانیان است حکیم طوس فردوسی زاییده تفکر ایرانی-اسلامی در عرصه میراث فرهنگی، آموزش، آشنایی و ترویج است که باید با جدیت دنبال شود. اساتید دانشگاه، نخبگان، روحانیون و رسانه ها نقش مهمی در این امر دارند.

همچنین در این نشست علی دارابی معاون وزیر و معاون میراث فرهنگی با تاکید بر اهمیت فرهنگ و تاریخ ایران، به رهبری ایرانیان در عرصه علم و دانش و خدمات آنان به جامعه جهانی اشاره کرد و افزود: در نقشه مهندسی فرهنگی و همچنین نقش مهمی ممکن است سند علمی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشته باشد.

بیشتر بخوانید  اگه برج میلاد آدم بود، چه چهره و چه تیپی داشت؟

دارابی خواستار حمایت موثر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تهیه سند ملی میراث فرهنگی کشور شد.

دیدگاهتان را بنویسید