مرجانه گلچین عروس شد | اولین عکس از مرجانه گلچین در لباس عروس



آنچه دیگران می خوانند:

عکس روشن است مرجانه گلچین با لباس عروس و گریم متفاوت منتشر شد که واکنش مخاطبان را در اینستاگرام به دنبال داشت. مرجانه گلچین وی در 11 اسفند 1347 به دنیا آمد. مرجانه گلچین او یک بازیگر محبوب طنز است. مرجانه گلچین او فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشکده سوره است.

مرجانه گلچین

بیوگرافی مرجانه گلچین:

مرجانه دلدار گلچین (زاده ۱ اسفند ۱۳۴۷ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. مرجانه گلچین در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته نوازندگی تار فارغ التحصیل شد.

پدرش از افسران نظامی زنجانی و مادرش اهل رشت و خانه دار بود. او آخرین فرزند خانواده است و شش خواهر و برادر دارد. خواهرش منیژه نام دارد و با هم در زمینه موسیقی همکاری می کنند. مرجانه گلچین در کودکی پدرش را از دست داد. مرجانه گلچین برادرزاده نادر گلچین خواننده ایرانی و پسر عموی نادیا دلدار گلچین بازیگر ایرانی است.

مرجانه گلچین، 1340 برای بازی در سریال «اخلاق در خانواده» توسط خواهرش به غلامحسین لطفی معرفی شد. و بعد از آن در تئاتر کودک کار کرد.

بازی در سریال آینه عبرت او را به شهرت رساند. دهه شصت برای مرجانه گلچین سال های پرمشغله ای بود اما وقتی مرجانه گلچین دید که تحصیلش در ایران با مشکلاتی مواجه است تصمیم گرفت کشور را ترک کند و این کار را انجام داد اما عشق به زادگاهش و دلتنگی به مادرش باعث شد که به ایران برود. برگشتن. 10 سال در کارش وقفه ایجاد شد اما پس از بازگشت و بازی در سریال بزنگاه در سال 87 دوباره به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید  پیشرفت فیزیکی 91 و 98 درصدی واحدهای فولاد سازی و اکسیژن

مرجانه گلچین


دیدگاهتان را بنویسید