قاتل سریالی در کرمان دستگیر شد



آنچه دیگران می خوانند:



به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سردار رهامبخش حبیبی گفت: پس از وقوع پرونده قتل مردادماه امسال در شهرستان فیروزآباد، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان جنایت در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیس آگاهی شهرستان فیروزآباد ادامه داشت تا اینکه گزارشی مبنی بر کشف خودروی مسروقه در شهر «فهرج» استان کرمان و دستگیری سارق آن به دست قضات رسید. هدایت شدند.

وی بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد سارق دستگیر شده در استان کرمان همان عامل قتل در شهرستان فیروزآباد است که برای تحقیقات بیشتر و سیر مراحل قضایی به این شهرستان منتقل شد.

سردار حبیبی افزود: در تحقیقات تکمیلی پلیس، قاتل 30 ساله به 4 قتل اعتراف کرد و مشخص شد این قاتل در مرداد و مهر امسال یک نفر را در شهرستان شیراز و 3 نفر دیگر را در شهرستان شیراز کشته است. فیروزآباد تعدادی از احشام آنها را کشت و دزدید.

وی با اشاره به اینکه مقتولین 50، 20، 60 و 57 ساله بودند، افزود: قاتل در تحقیقات انجام شده انگیزه خود از قتل را سرقت احشام مقتول عنوان کرد.

وی با اشاره به کشف 2 قبضه سلاح شکاری از مخفیگاه این قاتل گفت: در این رابطه همدست این قاتل شناسایی و دستگیر شد.

وی تاکید کرد: اخلالگران نظم و امنیت بدانند که استان فارس محل امنی برای فعالیت آنها نخواهد بود و پلیس طبق قانون با این گونه افراد برخورد قاطع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  انتقاد صریح جناب خان مقابل چشمان رئیس صداوسیما از غیبت چهره‌های مشهور در تلویزیون+ فیلم

دیدگاهتان را بنویسید